Hallo, Wie heeft ervaring met paypal? en is het veilig. Wat zijn jullie ervaringen hieover? Groetjes mamavyas
Handig en veilig. Ik heb ooit eens een bestelling van Ebay niet gekregen en na een klacht te hebben ingediend kreeg ik alles terug. Wij hebben de creditcard gekoppeld aan Paypal en alles wat we dus bestellen gaat via de creditcard rekening weer af van de betaalrekening. Gaat wat makkelijker dan steeds geld over te boeken naar Paypal, wat we overigens in het begin ook hebben gedaan en ook prima werkt.
Ik heb paypal al veelvuldig gebruikt en kan alleen maar zeggen. Geweldig!! heb zelfs al een keer aan de hand gehad dat ik niks geleverd kreeg en na een onderzoek van paypal heb ik al mijn geld terug gestort gekregen...ik persoonlijk vind het veilig en erg betrouwbaar. liever met paypal betalen dan overschrijven via mijn bank...dan heb ik tenminste nog kan op teruggave van miijn geld als ik niks krijg....doe je het via je bank overschrijven en je krijgt je levering niet dan is het dag bestelling en dag geld.....nee hoor liever dan betalen via paypal
Ik kan het alleen maar met nee beantwoorden! Bij mij was meer dan 1000 euro van mijn rekening gehaald! Ik had het account ooit geopend en nooit meer aangedacht tot ik dus ineens op mijn bank keek en zag dat ik was opgelicht!! Ik heb wel netjes alles terug gekregen hoor dat dan weer wel..
Vond het ook geweldig! Ben wel ebay verslaafd geworden! Tot ik vandaag merkte dat mijn overschrijving nooit was verwerkt! Bleek een medewerker die daar werkte mij de verkeerde bankgegevens te hebben gegeven! En het grap,hij werkt daar niet meer!
ik vind het ook heel handig, eerst betaalde ik altijd met creditcatd voor t buiteland, maar dit vind ik fijner. inderdaad ook veel ebay.com en www.asos.com
Gebruik het om via eBay spullen te bestellen (en ook via andere websites) en is zeer veilig en betrouwbaar! Gebruik het erg vaak en ook handig is dat je duidelijke overzichten hebt van je uitgaven. En als je via Ebay iets koopt heb je 'buyers protection', dus als je het pakketje niet binnenkrijgt, krijg je je geld terug!! Heb ik al eens een keer meegemaakt, iemand die niet meer reageerde terwijl ik wel had betaald, en toen heb ik keurig mijn geld teruggekregen en nog snel ook.
Nou, 1000 euro afschrijven 'zomaar' kan niet hoor. Dus daar moet iets aan vooraf zijn gegaan En dat is zeer zeker niet de schuld van PayPal maar waarschijnlijk degene bij wie je een aankoop wilde (gaan) doen...?
heb het een paar keer moeten gebruiken om wat te bestellen en ik heb er ook goede ervaringen mee. heel handig en snel gedaan! en zover ik weet ook net zo veilig als internetbankieren.
Ik ebay en betaal nu naar binnen en buitenland met paypal echt al 10 jaar ofzo en zelfs met oplichterij ben ik er goed vanaf gekomeN (iemand had iets niet verzonden en ik had wel betaald) dus absoluut veilig en makkelijk binnen 3 seconden wat betaald hebben (en de andere partij binnen!!)
he IsaDemi betaal je nou veel kosten als je iets verkoopt via paypal? IEmand wil bij mij met paypal betalen en vraag me af wat ik als kosten zou moeten rekenen daarvoor.
ik heb al een tijdje niet meer verkoop en ligt geloof ik ook aan de betaal methode het kost je zoveel procent van het bedrag.. staat op paypal omschreven! vaak reken ik 5% erbij ofzo voor betaal en verpakkingskosten.. (zat al in de kostprijs)
Ik heb ook mijn bank rekening gekoppeld aan paypal dus als ik iets bestel op een site waar ik met paypal kan betalen doe ik het zo... Straks ook de geboorte kaartjes die ga ik bestellen via Poobies en die werken ook met paypal, zo handig je hebt in 3 sec betaald....