Ik heb een privebericht gekregen, maar krijg het niet geopend. Er staat namelijk geen onderwerp. Degene waarvan ik het heb gekregen zei dat ze wel een onderwerp had getypt. Is er een mogelijkheid dat ik alsnog dat berichtje kan openen? (ze heeft hem niet bewaard ofzo...en het was nogal een verhaal zei ze ) groetjes!
Het versturen van een privé bericht zonder onderwerp is niet mogelijk. Je krijgt dan de foutmelding: Er moet dus iets van een onderwerp staan, vaak zijn het dan puntjes of zo. Lotte
Ik heb nog een gekeken...er staat echt helemaal geen onderwerp! Snap er niets van... Heb al geprobeerd om met printscreen een afbeelding ervan te maken zodat jullie het kunnen zien...maar ik weet natuurlijk weer niet hoe dat werkt! Haha!
Ja ik heb ook op dat knopje gedrukt maar er gebeurd niets! Hahaha! Heb een laptop...weet ook niet of dat dan anders is? (ben zo'n held met computers! Hahaha!) Maar goed...ook al zou ik dat kunnen doen is het probleem niet opgelost!
als je op het knopje printscreen drukt word het opgeslagen op je klembord.. Ga naar paint, rechtermuis knop, plakken, dan moet de afbeelding te zien zijn.. even opslaan en klaar..
Hahah, nee, met alleen op het knopje drukken ben je inderdaad niet geholpen. Je moet hem, net wat Roeltje zegt, ook even plakken.
Hahahaha weet ik dat nou...hahaha! Ik denk er komt dan een pop up ofzo! Maar het is dus gelukt. En de PB heb ik dus nog steeds niet kunnen openen! hier de foto!
Ow...erg klein zie ik! Hoop dat het nog wel duidelijk genoeg is en dat jullie kunnen zien dat ik niet gek ben maar dat er echt geen onderwerp staat ;P