Ik heb een aantal vraagjes hoop dat iemand dit herkent en me er iets over kan vertellen. Ik heb 1 dec een test gedaan was heel licht streepje te zien maar wel te zien, ben toen 5 dec o geworden.Toen week later bij dokter test gedaan was negatief,bloeden was toen gestopt.Had toen 1-01,06 weer o moeten worden werd dit pas 6 jan.Toen weer test gedaan en weer licht streepje maar duidelijk te zien.En maar 3 dagen bloedverlies waarvan derde dag donkerbruin laatste beetje dus.Normaal week hevig bloedverlies. Ben ik nu zwanger of niet?Wie kan me helepen en herkend dit? Groetjes Chantal
Hallo Chantal. Ik denk dat het verstandig is om toch nogeens naarde huisarts te gaan met dit verhaal. Misschien dat hij een inwendig onderzoek kan doen, of je meer kan vertellen en eventueel doorverwijzen naar de gynaecoloog. Succes, laat je weten hoe het gegaan is en wat je gaat doen? Groetjes
Ik sluit me aan bij Yolanda.....We zijn allemaal geen arts, ik zou dus wat dit betreft naar de HA gaan. Heb je recentelijk al een test egdaan (van een betrouwbaar merk bedoel ik dan?)
Idd even naar de huisarts gaan. Als je bij de eerste test een 2e streepje hebt gezien is het vreemd dat de 2e test niet positief was. Maar het kan misschien ook een hele vroege miskraam zijn.
Hallo bedankt voor de reacties heb intussen een test gedaan van de drogist en die was nu wel duidelijk positief.Dus ga morgenvroeg gelijk de ha bellen. En dan maar vragen om een echo. Maar ik bloed wel dus maak me daar wel zorgen over.Heb ook geen idee hoever ik nu ben. Groetjes Chantal
ik hoop voor je dat je geen miskraam krijgt en hoop dat je een gezonde mooie kindje krijgt. ik denk dat ik dan voor iedereen spreek