waar vind ik warme positiemode?

Discussion in 'Zwangerschap' started by anouk31, Dec 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anouk31

anouk31 Bekend lid

Nov 22, 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Hallo allemaal,

Ik ben bijna 20 weken zwanger en ben op zoek naar dikkere broeken. Nu doe ik een dikke maillot onder mijn broeken aan, maar met deze sneeuw is dat ook geen pretje. Thermo-ondergoed past nog net...
    Maar als het de winter zo door gaat..komt er een moment dat ook dat niet meer past.
    Ik heb de komende 2 weken geen auto (durf ik nu ook niet mee te rijden hoor) Dus moet alles te voet doen.
    Ik heb gelukkig wel snowboots en een goede winterjas. Die broeken zijn zo dun.

Wie heeft een oplossing?

Anouk

2. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    ik had net een maillot aan en een legging erover..zat niet echt lekker maar ik had het zeker niet koud! gewoon veel laagjes over elkaar heen doen..

3. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

May 23, 2010
    1,387
    74
    48
    Amsterdam
    Ja en ik heb veel gekocht bij wehkamp, warme trui/legging etc

4. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

Mar 17, 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook gewoon een panty onder de broek.

Misschien toch gewoon thermo ondergoed aan? een maatje groter? kan me bijna niet voorstellen dat je dat nu al bijna niet meer past, ik pas er nu nlk ook nog wel in :)

maar broeken zijn sowieso een drama vind ik, of je moet gewoon voor een paar spijkerbroeken gaan (H&M, Miss Etam).

5. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Tja of het past of niet hangt af van hoe je groeit he.. termijn zegt niet alles.

Ik heb een aantal hele fijne zwangerschapsleggings die ook prima onder een spijkerbroek enzo kunnen. Laagjes werken toch het beste (doe ik overigens ook als ik niet zwanger ben :))

6. beee

beee Lid

Jun 11, 2010
    28
    0
    0
    hr consultant
    oosten van zwolle
    Ik heb een paar lekker warme en mooie spijkerbroeken gekocht, bij baby-dump, nog in de aanbieding ook!

7. anouk31

anouk31 Bekend lid

Nov 22, 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Dank je wel voor jullie reacties
    Het thermo-ondergoed past op zich nog net. Maar die rand over mijn buik die gaat dan pijn doen. Dat is dus met de panty's ook zo. Ik moet dus echt panty's of leggings hebben die helemaal over mijn buik heen gaan.
    Ik ga dus toch maar zwangerschapsmaillots en zwangerschapspanty's halen voor onder de broeken.

Ik heb de broeken bij babydump op de website gezien. Helaas vind ik Eindhoven in dit weer erg ver rijden vanuit het zuid Limburg.
    In heerlen hebben ze geen positiemode.
    Als het weer het toelaat gaan we zondag op koopzondag maar even met manlief shoppen.
    En natuurlijk ook even voor de kleine uk. Ik heb zoveel van Milou en mijn neefjes dat ik eigenlijk niets meer nodig heb. Maar die uk wil ook eigen kleertjes he!! Altijd leuk!

Gr. Anouk

Share This Page