Hallo! Ik zit nu op dag 30. Ik heb op dag 25 (1 dec) waarschijnlijk mijn ei gehad. Nu werd ik (tenminste dat dacht ik) op dag 27 (3 dec) al weer ongi en dacht ik dus weer geen ei te hebben (net als in mijn vorige cyclus). Ik had dus zoiets van dus over en sluiten, had iets rood verlies en bruinverlies. Nu heb ik tot vandaag dus steeds heeeeel iets bruinverlies, is dit dus toch mijn ongi? Hoef soms helemaal niet te verschonen, alleen met afvegen soms iets bruinig. Ik twijfel zelf, want mijn temp blijft wel wat hoog! (mijn banner heb ik wel verzet naar een nieuwe cyclus...) Mijn kaartje van FF hieronder heb ik juist geen nieuwe cyclus aangemaakt. Wat denken jullie? Moet ik nu wel met een nieuwe cyclus beginnen, of ben ik nog steeds in de periode na mijn ei en moet ik wachten op mijn NOD en/ of op een echte ongi ?
Maar mijn ei was op dag 25 (1 dec.) dan zou het pas nut hebben om op ongeveer 15 dec. te testen toch? (14 dagen na je ei...)
oeps sorry had ff niet goed gelezen ja dan zou je idd rond de 15e pas kunnen testen. je zal dan toch ff geduld moeten hebben en wie weet heb je strax toch posi test ondanks het bruin/rood bloedverlies heb er zelf geen ervaring mee ik ga voor je duimen meid
Heb je de vorige twee maanden ook je ei op de 25ste dag gehad en ben je toen ook op dag 27 ongesteld geworden? Want dan zou je wel een hele korte, hoe heet die fase ook alweer?, hebben.
Hoop voor je dat het niet doorzet, misschien is het dan wel een innesteling geweest. Succes, ik duim voor je! Groetjes Druppie
vorige keer op dag 23 mijn ei (dacht ik) en op dag 28 ongi.... dus ff heeft toen toch geen ei gesignaleerd. zelf test ik ook met ovulatietestjes, toen werd hij dus op dag 22 donkerder dan normaal. En ik had steken in mijn buik. Maar ja toch de