Hallo allemaal, Ik zie de laatste tijd steeds vaker en vaker weer hele schokkende berichten onder het kopje films en nieuws staan. Ik word soms alleen al van de titel onpasselijk en was in de veronderstelling dat schokkende berichten niet geplaatst mochten worden. Misschien steek ik wel mijn kop in het zand hoor, maar ik kan toch niks veranderen aan die nieuwsberichten en ik word er alleen maar boos en verdrietig van terwijl ze ook op nu.nl/de telegraaf/het ad etc. te lezen zijn. Dit wilde ik even kwijt Liefs Manuela
Het beste kan je dan even een melding maken via het verkeersbord. We zullen er dan naar kijken en zo nodig het bericht verwijderen. Het blijft echter lastig waar de grens ligt van 'schokkend'. Wat voor de één schokkend is, vind de ander het wel meevallen. Het beheer zal samen met de moderators besluiten als een berich verwijderd wordt. Kwebbel
Ik ben het er wel mee eens hoor. Sommige berichten gaan over dingen die in het buitenland gebeuren en dan denk ik waarom moet je dat hier nu posten........ Ik zou he took fijn vinden als hier iets meer op gelet kan worden. Laatst ging het over baby's leven begraven.........daar kon ik niet zo goed tegen. En dan weet ik dat het een keuze is of je het wel of niet leest maar ik vind persoonlijk dat het hier niet thuis hoort. Maar dat ben ik en ik kan niet voor andere mensen spreken.
Ik keek toevallig ook even weer bij films en nieuws ! Vind het om te huilen al die schokkende berichten! Ik open het niet eens om te lezen. Ben het met sloppy eens dat het niet hier thuis hoort. En ja ok we kunnen het melden bij de mods ! maar dan blijven we nu bezig naar mijn idee !
En je kunt er idd voor kiezen om ze niet te lezen, maar de titel blijft dan toch bij je hangen.... brrr....
Tja schokkend of niet, het is de realiteit! Erge dingen gebeuren nu eenmaal in de wereld. Ik ben van mening als je deze berichten niet wil lezen je deze maar niet moet openen. Op het nieuws zie je ook genoeg erge dingen, deze kun je toch ook niet verbieden ze niet meer uit te zenden? En waarom zou het niet thuis horen op zp? Dan hoort het hele kopje nieuws en films niet thuis op zp lijkt me .
ik ben het eens met lovely83, het is de realiteit.. heel erg wreed, maar helaas gebeuren die dingen... als je het niet wilt lezen, klik je er niet op.. maar ja, die dingen zouden nooit mogen gebeuren, toch gebeurd dat elke dag wel..... helaas, helaas, kan ook wel janken erom
Er zijn al wel vaker topic geweest met het verzoek om een beetje te dimmen met dit soort topics. Maar zoals ook nu weer, verschillen de meningen hierover of het wel of niet "mag". Wat mij betreft: prima als je zoiets wilt plaatsen. Maar houd dan gewoon even rekening met de overige leden. Om even een voorbeeld hierboven te pakken: in plaats van de titel: "Baby's levend begraven in Brits Bali Woko" kun je ook kiezen voor "Schokkend nieuwsbericht over baby's in Brits Bali Woko". Bij de eerste titel ontneem je anderen de kans om dit soort berichten te ontwijken. Je hebt het dan al gelezen en helaas heb je bij zo'n duidelijke titel gelijk een gruwelijk beeld in je hoofd. Als de ts kiest voor de tweede titel, dan kan iedereen zelf de keuze maken of je wilt weten wat er met die kindjes gebeurd is.
Is het niet een mogelijkheid om er 2 subcategorieen van te maken? 1 speciaal voor nieuws, en 1 voor tv e.d.? Lijkt me al een stuk beter!
ik vind inprincipe dat het indd realiteit is zoals in berichten hier boven al beschreven staat, maar ben het wel met je eens dat ze de titel eventueel aan zouden kunnen passen.
Mee eens! Mijn maag draaide zich om toen ik op de voorpagina van het forum al de topic titel "peuter verliest arm" voorbij zag komen. En dan zat ik nog niet eens op het forum Nieuws/TV!
Helemaal mee eens! Laatst was er ook iemand die dat ook netjes op zo'n manier had gedaan (misschien was jij dat wel ). Schokkende dingen plaatsen vind ik niet zo erg, maar wel dat het in het onderwerp al helemaal staat wat er precies gebeurd is. Ik kijk altijd via directe links naar 'berichten' van vandaag en kan zo dus het kopje nieuws niet overslaan en lees geregeld dingen die ik helemaal niet wil lezen.
Mee eens Volgens mij is hier vorig jaar ofzo ook al een discussie over geweest en is er toen besloten dat het wel geplaats mag worden maar dan de titel aan te passen. Dus wel aangeven dat het om een schokkend bericht kan gaan (waarvan je dan zelf kan kiezen of je hem wel of niet opend) maar dan niet in de titel zetten waar het om gaat ( bv peuter verliest arm )