Baby-van-de-maand (vreemd geval)

Discussion in 'Over deze site' started by 2g4e, Nov 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ben ik de enige die het bijzonder vindt dat de koploper van deze maand is ingezonden door iemand die nog geen enkel bericht op dit forum heeft geplaatst? Als het nou een bijzondere foto was had ik er niks achter gezocht maar dacht dat het weer vriendjespolitiek was dat een niet hele boeiende foto toch op kop ging. ik was dus ff benieuwd naar de inzender "felicedjarno" maar zij heeft nog nooit een bericht geplaatst. ben ik nou achterdochtig of wat is dit?

2. knap

knap Niet meer actief

Ik ben gelijk gaan kijken. En heb op nummer 2 gestemd.

Je hebt wel gelijk. Denk dat het beheer er wel naar zal kijken,. Zo veel stemmen binnen 3 dagen is wel verdacht. :):)

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

ik zag dat Ingridk85 32 stemmen had en die heeft ook nog nooit een bericht hier geschreven....heel typisch allemaal!

4. 2g4e

2g4e Niet meer actief

O daar had ik nog niet eens naar gekeken. Lekker dan. Zo winnen we nooit! Ben benieuwd wat beheer hierop te zeggen heeft.

5. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

Sep 30, 2011
    1,765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was mij ook al opgevallen, maar wilde geen zeikerd zijn en dacht ik wacht ff af. Ben dus blij dat je erover begint :)
    Echt een hele schattige baby hoor, maar geen heel bijzondere foto. Vind het een verdacht geval en lijkt mij niet helemaal zuivere koffie.

6. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Lijkt mij ook niet nee. misschien meiden van een ander forum die dan op elkaar gaan stemmen, winnen en hier vervolgens nooit meer terugkomen.

7. ladylupos

ladylupos Actief lid

Oct 2, 2012
    309
    0
    0
    visagiste/haarstyliste
    capelle a/d ijssel
    Hebben ze daar dan geen regels voor?
    Dat je minimaal zolang ingeschreven moet zijn of minimaal x aantal berichtjes hier op het forum heb moeten plaatsen?

8. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Geen idee. We wachten gewoon op reactie van het beheer.

9. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik verplaatst dit even naar deze site en zal een bericht achter de schermen plaatsen zodat hier morgen intern even naar gekeken kan worden.

Kwebbel

10. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Thnx. Wist niet waar ik em moest plaatsen inderdaad.

11. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Je kan als je bij baby van de maand kijkt onder meedoen de regels vinden.
    Er staat verder geen regel bij dat je berichten geplaatst moet hebben. Maar we zullen het gaan bespreken. Ik begrijp jullie punt ;)
    Dus wordt vervolgd.

Kwebbel

12. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,280
    2,984
    113
    We hebben het bekeken en er zijn meerdere accounts aangemaakt om te stemmen op een foto. Betreffende foto is door ons verwijderd.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

13. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik heb deze ook gemeld bij beheer. Maar voor deze foto kunnen ze geen oneerlijke stemmen vinden .
    Maar ik blijf het ook raar vinden. Na 1november ook niet meer online geweest...

14. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

Nov 9, 2010
    2,441
    0
    0
    limburg
    sorry maar ik ben nav dit topic ook gaan kijken en heb toch echt op ingridk gestemt...vind het gewoon de mooiste /schattigste foto

15. Heb hier ook wel eens een topic over geplaatst.. Maar toen bleek ook dat het gewoon was toegestaan om mee te doen aan deze acties zonder ooit een bericht te hebben geplaatst. Mij werd aangeraden om degene met die mooie foto een privébericht te sturen om haar te complimenteren, want misschien ging ze dan nog wel actief meeschrijven ook :D

16. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Heel bijzonder

17. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

Aug 30, 2011
    3,707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    Apart.. Was me nog niet opgevallen..

18. rums

rums Niet meer actief

Ik heb ook op ingrid gestemd (A)

19. pricil

pricil Actief lid

Dec 30, 2011
    191
    0
    0
    Ik vind alle baby's schattig, maar helemaal die van mezelf :D Djeevan haha...
    Maar ook complimenten aan alle andere mooie baby's die mee doen... allemaal schatjes

20. MHMW

MHMW Niet meer actief

Nooit aan dit onderdeel meegedaan, tot ik dit las en besefte dat ik nog een mooie foto had van Fem. Ik heb mij dus aangemeld, maar zie nergens mijn foto staan? Hoe werkt dit..

Share This Page