Wie is er voor de "vind ik leuk" (facebook) knop! wat een lol kan je met elkaar hebben in de forums! Een vind ik leuk knop zou toch geweldig zijn??
ehhh waar ben ik nu beland??? was een linkje van mei mama Anke... en nu... nu ben ik verdwaald op het forum
Hier nog iemand die een "vind ik leuk" knop wil Ik wil regelmatig op berichten reageren via "vind ik leuk" maar ja dat is hier niet te vinden hahaha blonT...
dat vind ik een leuk idee!!! maar miss is de respect knop dan ook wel in trek met sommige verdrietige,leuke,en mooie verhalen hoort er dan ook wel een respect knop bij
Als in, een Vind-Ik-Leuk-knop die dan doorlinkt naar facebook, zoals dat nu ook is bij bedrijven e.d.? Want dat vind ik niet zo'n geweldig idee, dat ik iets post wat 'leuk gevonden wordt', en dat er dan een link naar die post op facebook verschijnt.
maar miss is het dan wel haalbaar om wat meer smileys erbij te doen? dan kan het duimpje er mis ook wel bij
Het kan wel, op bijvoorbeeld het Wereldwijzer forum hebben ze wel zo'n functie. Maar volgens mij is er eerder om gevraagd en is het er niet van gekomen
Eind dit jaar, begin volgend jaar gaan we over naar een nieuwe versie van de forum software. Daar zit een like functie in, dus het komt. Nog eventjes geduld. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Jeahh! Wel fijn, nu 'moet' ik vaak zo'n 15 pagina's bijlezen en tegen de tijd dat ik wil reageren is het onderwerp allang gepasseerd, haha. Met de Like functie, kan ik tijdens het lezen 'even liken' zonder dat ik er op het einde helemaal uitgebreid op hoef te reageren en zover terug hoef te denken (zegt misschien ook wel iets over mij, haha)
Ik hoop dan maar dat het een 'Zwangerschapspagina-vind-ik-leuk' knop is en niet een 'Facebook-vind-ik-leuk' knop. Velen van ons zitten hier anoniem en willen dat ook wel zo houden.