Ik lees regelmatig dat mensen wat schrijven onder hun andere nickname. Kan ik ook gewoon een extra nickname aanmaken?
Beste Agter, Tegenwoordig niet meer. Dit behoort te verlopen via ons. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Okay, duidelijk. Nog een vraagje: als je eenmaal een extra nickname hebt gekregen, kun je die dan naar eigen inzicht gebruiken wanneer het je uitkomt?
Beste Agter, Dat ligt aan de afspraak die je met ons gemaakt hebt. Er zijn leden die een tweede account hebben die ze mogen blijven gebruiken en anderen hebben tijdelijk even een dubbel account. Let wel, dit zijn alleen de accounts waar wij van op de hoogte zijn, er zullen wellicht meerdere accounts zijn waar wij niets van weten. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Vind het ook wel een beetje raar Soms wil ik ook graag iets heel persoonlijke posten maar door mijn (stom ook) nickname blijf ik niet echt anoniem. Hahaha
Tja, dat heb ik ook wel eens. Maar om daar dan een andere nick voor aan te maken gaat mij tever. Dan hadden mensen moeten nadenken voor ze een account aanmaken. Ik vind het gewoon raar dat het steeds vaker mag, net als het veranderen van nick
Vreemd inderdaad. Natuurlijk weet je nooit met wie je te maken hebt op een forum, maar als je binnen een forum al niet meer weet hoeveel persoonlijkheden een lid heeft vind ik dat nogal vaag. Ik begrijp eigenlijk niet waarom het beheer hier vaak toestemming voor geeft.
Soms is een lid een actieve deelnemer aan het forum, en is met haar nickname bekend. In sommige gevallen komt het voor dat een lid bijv iets anoniem wil posten, omdat diegene niet herkend wil worden door mede forum leden. Natuurlijk kunnen er ook andere redenen zijn.
ach met een bepaalde mailaccount bereik je meer dan 1 bepaalde account. mijn man kan zich bv niet aanmelden omdat ik er al opzit.
Er zijn toch wel meer mannen en vrouwen die 2 accounts hebben op 1 adres? Lijkt mij dat er dan wel een uitzondering wordt gemaakt. Verder heb ik ook iets tegen dubbele nicknames of het steeds veranderen van een nick...maar ja..het is nu eenmaal zo