ik en nog velen anderen showen graag foto's van de kleintjes aan elkaar. is er een mogelijkheid om de foto's voor de leden zichtbaar te maken maar onzichtbaar voor de gasten? waarschijnlijk kan zoiets niet maar een nee heb je en een ja kan je krijgen
Ik dacht dat je de foto's niet kon zijn als je niet lid hier bent. soms ben ik uit gelogd zonder dat ik het weet en dan kan ik geen foto's zien.
En dan nog, diegene die ze echt wil zien die ziet ze toch wel. Even account aanmaken en je kan erop... Ik zit ook nog op een paar kleinere site's en hier kom je echt niet zomaar op. Hier moet je je aanmelden, telefonisch contact en vervolgens toelating. Daarna nog een tijd goed reageren op de rest/actief mee doen en daarna krijg je in overleg met de rest, pas toestemming tot de topics met gevoeligere informatie en foto's. Maar goed, het blijft internet en dat is op zo'n grote site als deze, niet te doen.Om deze reden komen mijn kids dus maar sporadisch met foto's op internet. Hier absoluut niet.
Vanmiddag op de computer bij mn moeder gekeken, niet ingelogd en ik kan. Toch gewoon foto's bekijken hoor
maar ja ook al zou het kunnen er zitten hier 1000den meiden en effe een account aanmaken en je kan alles nog zien. als je geen risico wil lopen gewoon nergens iets plaatsen op internet
eerst inderdaad niet, maar de laatste tijd hoef ik niet ingelogd te zijn om de foto's te kunnen zien. Je kunt alleen niet in iemand gebruikersprofiel kijken.
De foto's die je in het forum plaatst zijn voor iedereen zichtbaar. Als je een foto in je album plaatst, en de privé optie selecteert, is deze alleen te zien door je vrienden. Selecteer je openbaar dan alleen voor leden.
Lijkt me niet zo zinvol, alleen al onder de letter A staan in de ledenlijst honderden leden. Het is niet bepaald een klein, besloten clubje.