Notificaties via de site

Discussion in 'Over deze site' started by Raket78, Mar 27, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

Dec 7, 2011
    3,002
    1,139
    113
    Female
    Canada
    Aaangezien ik liever niet een hele stapel emails ontvang van Zwangerschapspagina, laat ik mijn notificaties liever alleen via deze site lopen.
    k ben nu al maanden ingeschreven voor notificaties van 3 topics, maar ik krijg ze vaak niet. Tenminste, ja af en toe, als iemand mij tagt of citeert. Of ook wel eens willekeurig langs de neus weg, als de forumsoftware besluit dat ik weer een notificatie krijg. Maar meestal krijg ik ze niet. Ik heb al meermalen wekenlang niet gekeken op 1 van de topics die ik volg omdat ik gewoon niet wist dat er weer 5 pagina's bij geschreven waren. Dus ga ik na weken weer eens zoeken naar wat ik denk dat een inactief topic is, en kom er dan achter dat het helemaal niet inactief was! Ik heb wel eens geprobeerd om de notificaties weer uit en dan weer aan te zetten, maar dat helpt niet.

Ik vind dit een erg frustrerende bug en ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die hier last van heeft. Anybody?

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Volgens mij is het zo: je krijgt altijd 1 notificatie en pas als je het topic of de notificatie hebt bekeken, weer een nieuwe melding als er een nieuwe reactie is. Maar dus niet bij elke reactie.

Maar je kan toch ook kijken bij 'onderwerpen die je volgt'? Dan zie je alle onderwerpen waar nieuwe berichten zijn geplaatst.

3. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

Dec 7, 2011
    3,002
    1,139
    113
    Female
    Canada
    Klopt ja. Maar als ik dan heb gekeken en er komen berichten bij, verwacht ik ook een nieuwe notificatie. En niet weken later pas weer. Ik kijk wel eens bij "onderwerpen die je volgt". Zo vind ik mijn topics iets makkelijker terug ;)
    En toch werkt dit niet naar behoren lijkt het. Of misschien verwacht ik te veel!

4. Lill

Lill VIP lid

Aug 24, 2008
    10,222
    6,895
    113
    Female
    Ik heb het ook hoor. Bepaalde topics krijg je dan een tijdje weer notificaties. En dan ineens weer niet

5. Soturi

Soturi Fanatiek lid

Sep 24, 2016
    3,622
    3,551
    113
    Female
    Volgens mij moet je ook echt iedere notificatie apart wegklikken.
    Tenminste, dat is wat ik doe, en tot nu toe heb ik nog geen berichten gemist. Wel controleer ik dus regelmatig nog omdat ik dit vaker terug lees.

6. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Ik heb precies hetzelfde probleem, vervelend!

7. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,067
    17,022
    113
    Lang hetzelfde probleem gehad. Sinds ik elke notificatie aanklik heb ik er geen last meer van!

8. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Dat doe ik ook al, maar helaas :(

9. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,067
    17,022
    113
    Hm, irritant, zeg....
    Heeft @Beheer hier geen oplossing voor?

10. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Ik krijg geen notificaties als ik getagd word. Heb ik dat zelf ergens ingesteld? Verder zie ik alleen dat er nieuwe berichten zijn via: onderwerpen die ik volg. Ik krijg daar sowieso nooit notificaties van.

Share This Page