sochtend positief getest opovulatie,smiddags negatief getest

Discussion in 'Zwanger worden' started by asilah, Apr 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. asilah

asilah Actief lid

Mar 23, 2008
    160
    0
    0
    kan dit?
    ik heb om half 11 CB getest kwam er positief uit en nu net weer CB maar dan negatief,kan je zomaar in een paar uur niet meer ovuleren? :(:

2. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Met je ovu test meet je het LH hormoon die onstaat in een piek de piek is wat je meet met de test, zo´n 12 a 48 uur voor je ei...deze piek kan heel kort zijn en dus al voorbij zijn...maar je ei kan nog komen...snap je het nog :(: ;) Suc6..klussen jij!

3. asilah

asilah Actief lid

Mar 23, 2008
    160
    0
    0
    hmmm,dus het kan nog? ookal test ik negatief?
    wat een gedoe he..

(gefeliciteerd beastie)

4. Thura

Thura Actief lid

Nov 18, 2007
    365
    0
    0
    Je lichaam maakt een LH piek, dat is het hormoon dat je eisprong bevorderd en in gang zet. Als de piek is geweest is het follikel dus gestimuleerd en gaat het je ei loslaten. Dit gebeurt binnen 24 tot 48 uur na de LH piek. Dus ja, het ei kan nog komen :)

Als je vanaf het moment dat je een LH piek meet een dag of 3 achter elkaar vrijt, dan zit je goed. Als je dat niet redt kun je om de dag doen.

5. asilah

asilah Actief lid

Mar 23, 2008
    160
    0
    0
    bedankt thura, klussen doen we volop, nu maar weer wachten

6. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

Feb 21, 2008
    590
    0
    0
    Ik heb ook altijd begrepen dat je een LH-test niet met ochtendurine mag doen.
    Je lichaam maakt wel vaker LH aan, maar in kleinere hoeveelheden. Als je urine 's ochtend heel geconcentreerd is kan dat een vals positieve test geven.
    Overigens kan het natuurlijk ook gewoon je piek zijn geweest. Die kan best heel kort duren.

7. asilah

asilah Actief lid

Mar 23, 2008
    160
    0
    0
    ik had de test toen al gedaan met mn 2e plas van de dag (1e was om 7 uur) maar mn LH piek was maandag/dinsdag en die ene woe ochtend dan er ook bij

8. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

Mar 24, 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Ik heb vanmorgen ook een LH test gedaan en bij mij was ie positief, heb de hele week al smorgens gedaan, toen dus negatief.
    Maar nu hebben wij gister geklust, zou dat ook nog helpen?

Groetjes

9. Thura

Thura Actief lid

Nov 18, 2007
    365
    0
    0
    Gaby, als je nu positief scoort moet je dus nu aan de klus, want dan springt je ei de dag na de positieve LH test. Maar goed, sperma kan best een tijdje overleven dus je kunt ook van die van gister zwanger worden denk ik. Maar als je je kerel vandaag nog weet te verleiden zit je zeker goed.

10. Thura

Thura Actief lid

Nov 18, 2007
    365
    0
    0
    beter 's middags testen, volgens mij maak je 's nachts geen LH aan.

11. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

Mar 24, 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Ik ga m'n kerel zeker vandaag nog verleiden haha!
    Heb vanaf maandag sochtends getest, toen duidelijk 1 streep. Vanacht werd ik wakker van lage rugpijn ( heb een gekantelde baarmoeder dus heb dan altijd lage rugpijn) en andere lichte menstuatieklachten, dus vanmorgen weer getest en duidelijk 2 dikke strepen. Misschien verschilt het per lichaam ofzo.

Hoop dat we goed mikken deze ronde! haha

Share This Page