vind dit echt niet leuk.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lennylenn, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ik moet ff mn ei kwijt want ik ben boos..woedend..

tijdens de zwangerschap kom je heel veel van die bakerspraatjes tegen die ik meestal wel leuk vind en ik vind het ook leuk om dan tegen mn vriend te zeggen van weet je wat ik vandaag heb gelezen...
    Maar hij doet dan alsof ik een debiel ben die alles gelooft en ik wordt er schijtziek van elke keer. Heb hem al een paar keer gezegd dat ik dat niet leuk vind en sommige dingen zijn wel waar bijv.. ik heb vaak een bloedneus nu ik zwanger ben en ik las dat meerdere vrouwen er last van hebben en het meestal komt doordat de adertjes beter doorbloed zijn. Gaat ie weer jaa jij gelooft ook echt alles he bla bla bla maar dat is gewoon waar! en daar maak ik me dan zo boos over want hij wilt verdomme niks van me aannemen wat ik ook zeg het is altijd te stom naar zijn mening. Maar als ik niks meer zeg ofso dan vind ie dat ie niet bij de zwangerschap betrokken wordt. wat moet ik daar nou mee.

2. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    mijn vriend is precies zo.

ik heb de laatste tijd ook vaker bloedneus en dan zegt hij ja maar je "peutert" er ook steeds in (is dan niet zo maar ja)

of dat ik zeg dat ik last van mn rug heb ofzo.
    dan zegt hij weer ja zeker weer van internet of niet.

hij vind het ook maar niks dat ik op deze site zit.
    grrrrrrrrr.

mannen................

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Kan me voorstellen dat dat irritant is. Misschien kun je informatie van internet halen en hem dat onder zijn neus duwen. Dan geen info over bakerpraatjes atuurlijk maar zoals die bloedneus bijvoorbeeld dat hij zwart op wit ziet dat het geen bakerpraatjes zijn maar echt waar!

4. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    hier ist eerder andersom,als ik met een kwaaltje kom,weet hij wel is even te vertellen hoe en wat,hij kamt heel internet af hoe wat en waardoor kwaaltjes komen en of het erbij hoort :D

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

het boek kopen help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt en een zwanger enceclopedie?

vind het eerlijk gezegt niet echt leuk dat er zo tegen je word gedaan.als hij zich betrokken wil voelen moet hij eens wat meer gaan zoeken op internet en zic meer gaan verdiepen in de zwangerschap.

en dat van die bloedneus klopt hoor ik loop 2 tot 3 keer perweek met een bloed neus.

maar wat voor een dingen gelooft hij nog meer niet?

6. Ellen291982

hahaha ja dat is misschien ook ietwat overdreven :D maar hij is dus een beetje bezorg af en toe

7. lennylenn

ow ja nog zoiets hij vindt dat ik onzin loop te praten maar meneer zit zelf ook op deze site te lezen wat er allemaal verteld wordt. en als ik bezig ben wilt hij maar al te graag weten wat er allemaal is verteld!

je hebt gelijk Ellen ik ga hem ff laten zien dat ik geen onzin praat..maja dan zal ie alsnog zeggen ja maaaaarrr al die andere dingen zijn wel onzin. zolang hij maar het laatste woord heeft.

8. Ellen291982

Dan heb je in iedergeval gedaan wat je kon. En wie weet denkt hij er toch stiekem over na. Succes!

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ik had ook vaker een bloedneus...misschien bespreken met je vk en hem daarna eens mee nemen...misschien dat ze hem ff "aanpakt" ;) ..+ meer betrokkenheid ;)

10. lennylenn

hij gelooft zoveel dingen niet en tjah het is mijn eerste zwangerschap dus soms kan ik ook niet goed uitleggen waarom dit of dat niet mag en dat komt dan weer ongeloofwaardig over.

ik ga ff nadenken wat nog meer allemaal onzin is volgens hem..want het zijn er nogal wat

11. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ja,ik heb er wat op gevonden ook,vertel gewoon niet alles meer,want anders zit ie weer een uur op internet te zoeken of het er wel bij hoort hahahaha ;)

12. Suuz750

Suuz750 Actief lid

4 dec 2008
    419
    0
    0
    Tja, op internet staat een hoop onzin. Wel jammer dat hij zo aan jouw gevoelens voorbij gaat. Wij zijn ook zwanger van onze eerste en hebben allebei het boek 'Veilig zwanger' gelezen. Daar staan een hele hoop wetenswaardigheden in en het is lekker realistisch geschreven vond ik. Wellicht hebben jullie daar wat aan.

Ik gebruikte het boek ook om mijn kwaaltjes in op te zoeken.

13. Lucifertje

Lucifertje Actief lid

26 mrt 2008
    313
    1
    0
    Body Artist (piercer)
    flevoland
    Laat m maar mee lezen dan...
    IK heb dus ook veel bloedneuzen gehad
    soms werd ik snachts wakker en liep me hele kussen onder
    terwijl ik NOOIT verder bloedneuzen had toen ik niet
    zwanger was.. Je lichaam heeft extra bloed lopen en in je neus is t nogal gevoelig en knapt dr ook sneller n adertje..

14. lennylenn

amen........! hijs nu boodschappen doen maar straks laat ik em dit alles echt wel lezen!

15. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Sla 'm om z'n oren.

Dat helpt bij mij wel :)

P.S: typen met handschoenen aan is vet moeilijk!

16. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

haha,
    mijn manlief is erg blij dat het zwangerschaps forum er is.. :)
    hij houd ook niet zo van dat gedram welk kwaaltje ik nu dan weer last van heb.. meestal maakt hij er dan een grap van.. maar als ik echt ergens last van heb dan is hij heel lief voor me.. en doet dan ook alles voor me.. vooral toen ik de laatste loodjes eraf liep bij onze dochter.. dus ach, vindt het nog best wel geinig eigenlijk... :p
    en af en toe kan ik ook wel erg drammen hoor :p hihi.. lekker he zwanger zijn :)

17. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

mijn man heeft zich helemaal slap gelachen om dat boek van Kluun, help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt, hij had duidelijk behoefte aan wat herkenning :) over kwaaltjes heb ik het niet met hem, medische zaken natuurlijk wel ivm mijn gezondheid, maar ik hoef ook niet aan te komen met krampje hier, pijntje daar, ik heb ook elke dag een bloedneus, dan zegt ie ook doodleuk nog ff volhouden tis zo april, en dat is ook zo :D

18. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    bij de eerste stroomde het er om de haverklap uit en ook uit mijn keel soms. je schrikt je het apelazerus soms de eerste keren. het hoort het echttttt allemaal bij hoor. laat je niet gek maken door hem. ps het is ook onschuldig trouwens. betere doorbloeding he. maar lastig is het soms wel.

19. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ps1. er was toen trouwens nog geen internet. maar ik had gewild dat dat wel zo was. dan was ik vast niet zo in paniek geweest de eerste keren toen het uit mijn keel en neus tegelijk kwam stromen en we de dokter uit bed belde. ( voor niks natuurlijk maar wisten wij veel )

ps 2.ijsblokjes sabbelen helpt best goed als je er veel last van krijgt.

20. Caro1

Caro1 Actief lid

26 okt 2008
    123
    0
    0
    Heb niet alle antwoorden gelezen, dus weet niet of iemand het al gezegd heeft, maar dat van je rug en bloedneuzen zou ik vragen aan de verloskundige als je daar bent. Kan je vriend horen (moet hij natuuriljk wel mee gaan, hij wil er tenslotte bij betrokken worden ;) ) dat het geen bakerpraatjes zijn. De vlk kan meteen uitleggen hoe het komt. Misschien kan je daar bespreken dat hij je nooit gelooft. Ik denk dat hij dan erg snel terug krabbelt... :)

Deel Deze Pagina