Wat ik toch niet helemaal snap is dat als er iets is voorgevallen, de topics gelijk worden verwijderd! Ik vind dat nogal jammer, want meestal word er ergens anders weer een topic geopend, waar het dan toch even te spraken komt of er wordt ineens heel hard geroepen ik ga weg, ik neem nu even het voorbeeld Mo666 (maar het is al een keertje eerder voorgevallen)!!! Het is dan ook ineens weer opgelost en dat vind ik heel fijn, maar ik en vele andere hebben geen idee waar dit dan over gaat!!! Ik snap best dat het gebeurd omdat er dan niet weer een discussie komt in een ander topic, maar aan de andere kant vind ik het wel heel vervelend dat ik en die vele andere er dan toch niet van op de hoogte zijn (misschien ben ik te nieuwschierig van aard)!!! Waarom laten jullie het niet gewoon staan (met uiteraard slot erop), zodat wij het ook kunnen teruglezen en als het dan is opgelost zijn we toch wel zo volwassen om er niet nogeens over te beginnen, want ik vind het nu nogal kinderachtig overkomen op deze manier, of zijn we dat ook !!!
Omdat er dingen in stonden die naar ons idee echt niet konden en een beeld kunnen geven van ons en ons forum wat helemaal niet bij ons past. Je mag ervan uitgaan dat als het belangrijke berichten zijn dat ze blijven staan.
Oke als het zo erg is, dan is dat idd jammer voor het forum, maar dan nog heb ik soms het idee waarom wordt het dan niet even kort uitgelegd op een normalere manier zodat iedereen ervan vanaf weet, er wordt af en toe zo geheimzinnig gedaan en dat vind ik jammer!!!
Het is niet de bedoeling geheimzinnig te doen. Ze worden uit voorzorg en om meer escalatie te voorkomen verwijderd.
nou,zie net dat het topic waarin ik en keejbee hebben geschreven ook weg is en volgens mij was dat niet echt een topic die op andere mensen verkeerd over kan komen!idd zet er een slotje op maar baal ervan want ik wilde de hele discussie nog ff nalezen en dat kan dan niet!!!ging over de psyg! liefs maloeke
sorry sorry sorry!!mijn fout dat gedeelte had ik dus niet mee gekregen!!zal voordat ik weer eens zon antwoord geef eerst 1 van jullie een pb doen!! liefs maloeke