Felicitas

Discussion in 'De lounge' started by Sandhya, Jan 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sandhya

Sandhya Bekend lid

Aug 14, 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    nou..ik wete niet of ik nu een super zeikerd ben...afgelopen week is er een mevrouw van Felicitas langsgeweest met de babydoos.
    Wat aanbiedingen gezien en wat besteld, voor de rest hier geen problemen mee..
    Waar ik echter wel een probleem mee had...ze kwam hier snotverkouden aan..ik vind dat persoonlijk echt niet kunnen, ik zeg tegen zieke en verkouden mensen kom liever niet langs en dan komt een of andere miepie even verkouden langs.

of ben ik nu echt zon hyper moedertje aan het worden... :oops:

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

nee ik begrijp je wel hoor, zij werkt voor felicitas en als je dan op kraambezoek zo'n doos komt brengen met een verhaal dan moet je niks onder de leden hebben, ik had haar zo weer weggestuurd, maar ik ben dan ook best wel erg met dat soort dingen, kan me nooit goed inleven in mensen die zelf niet verder denken.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,268
    6,800
    113
    Ze kwam er bij mij niet in dan. ;)

Ik was de eerste maanden ook zo voorzichtig, dus had ik haar denk ik gewoon geweigerd, :)

Nee ik vind dat ook niet kunnen.

4. San79

San79 Fanatiek lid

Apr 10, 2008
    2,212
    0
    0
    Den Haag
    Heeft ze de baby vastgehad of er (al proestend hoestend en snotterend) boven gehangen? Zo ja dan zou ik er op dat moment iets van gezegd hebben.
    Zo nee dan zou ik er niet zo'n moeite mee hebben.

Zolang ze er netjes hygienisch mee omgegaan is zie ik het probleem niet.

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

Maar scherm jij je kindje helemaal af voor de buitenwereld? Iemand kan ook al een ziekte bij zich dragen en jou kindje ziek maken terwijl ze nog geen klachten hebben.
    Ik zou me er maar niet te druk over maken denk ik.

6. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

Jun 25, 2007
    996
    0
    0
    Zolang ze idd niet over je baby heen staat te hoesten valt t volgens mij wel mee hoor ;)

Zou je je moeder bijvoorbeeld ook niet binnen laten als ze verkouden was?

7. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    bij mij zijn ze amper geweest en hebben de de doos gewoon voor de deur gekwakt

owja even over je verhaal

nee dat vind ik ook niet kunnen

8. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

ik zal er niet zo heeeeel erg moeilijk in zijn.

Overal zijn bacterien, zolang ze niet richting je baby gehoest heeft is er niks aan de hand.

Hier heb ik wel bij allemaal wel of niet verkouden allemaal vooraf de handjes wassen voordat ze me kleine vast mochten houden. En als iemand nu echt ZIEK was okee, maar verkouden en snotteren zal ik niet al te groot probleem van maken.

Als ze maar niet inderdaad recht erboven staat te hoesten of vies de neus snuit in de buurt van je kleine.

Buiten op straat zijn ook zat virussen en bacterien denk dat je het toch nooit allemaal kan tegen houden.

maar dat is mijn mening ;)

9. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

met verkouden en snotteren zie ik het probleem ook niet zo (tenzij ze uitgebreid proestend, snotterend boven je kindje heeft gehangen)
    of je hebt bijvoorbeeld een heel kwetsbaar kindje (te vroeg geboren, geen goed afweermechanisme etc)

Je kan dat soort dingen echt niet voorkomen hoor. Wat dacht je van incubatietijd etc? Mensen kunnen virussen al veel eerder overbrengen zonder dat jij uiterlijke kenmerken ziet. Verder heeft je kindje gelukkig een heel goed afweersysteem voor de eerste maanden van mama mee gekregen ;)

Share This Page