Tijd: am/pm en nieuwe berichten

Discussion in 'Over deze site' started by Lindangel, Apr 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,742
    1
    0
    Allereerst: ik vind de nieuwe site heel erg mooi! Ik heb alleen twee kleine vraagjes:
    - is het ook mogelijk de tijd dat een bericht geplaatst is, weer te geven in Europese tijd (24-uurs) in plaats van Amerikaans/Engels? Ik - en waarschijnlijk meer mensen - raak altijd in de war wanneer nu am en pm is. Maar het is maar een kleinigheidje hoor, en het heeft geen haast.
    - Verder heb ik al een keer meegemaakt dat er gereageerd was op een bericht van mij (ik ben er op geabonneerd) en dat ik geen mailtje kreeg. Nu vind ik dat niet heel erg, omdat ik nu ook in de lijst met abonnementen kan kijken. Maar ik dacht 'ik meld het even'.

Klopt het trouwens dat het hier veel rustiger is of zijn er steeds berichten kwijt? Het is nu negen uur en ik zie bijvoorbeeld in de lounge de laatste berichten van 7.52 bijvoorbeeld. Of klopt de tijd niet?

Nou ja, veel succes met de site, en alles aanpassen enzo! Lijkt me verschrikkelijk veel werk, dus rustig aan! Petje af, nog een keer he ;)

2. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,742
    1
    0
    Oh, ik zie het al: de tijd loopt een uur achter... Kan dat aangepast? Want nu lijkt het net alsof het hier heel rustig is (al een uur geen berichten, terwijl dat niet zo is). Ik kan me voorstellen dat het dan ook niet drukker wordt, want dan denken mensen dat het een dooie boel is hier.

3. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,279
    2,978
    113
    Hoi,

In je gebruikerspaneel bij foruminstellingen kun je beide aanpassen. De tijd en de weergave.

Lotte

4. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,742
    1
    0
    Ok, dankjewel! Dat had ik niet gezien!

Share This Page