het valt me op dat er heel veel mensen zijn die in de zorg werken. leuk om te horen maar ook wel heel typisch. ben benieuwd om te horen waar jullie werken en wat voor werk (als jullie dit willen vertellen natuurlijk) ikzelf werk part-time 24 uur per week in de verstandelijk gehandicaptenzorg als verpleegkundige. heb het heel erg naar mijn zin en mijn vriend doet dit werk ook dus is het ideaal met kinderen en hebben maar weinig oppas nodig gelukkig. liefs femke
Ik werk 32 uur als verpleegkundige op een opname-afdeling psychiatrie. Ik ben nog niet zo lang verpleegkundige (eerst was ik secretaresse), maar ik vind dit absoluut de leukste baan die ik ooit heb gehad. Ik heb een praktijkopleiding gedaan en ik ben nu ongeveer een jaar gediplomeerd. Inmiddels zit ik me al af te vragen wat ik kan doen om me verder te ontwikkelen in het vak: Misschien een SPV-opleiding (sociaal-psychiatrisch verpleegkundige), misschien een opleiding om groepen te trainen (Liberman, Linehan of psycho-educatie), misschien psychologie studeren... De mogelijkheden zijn eindeloos. Belle, vakidioot.
Ik werk 36 uur in een kinder diensten centrum voor kinderen met een verstandelijke en/of meervoudige beperking.
Ik been intensive care verpleegkundige. Op IC gewerkt, ambulance en EHBO.begonnen als A-verpleegkundige, later vervolgopleidingen gedaan. Blijf het een mooi vak vinden met heel veel ruimte voor verder ontwikkelingen, afwisselend, soms zwaar.
ik werk op een woongroep voor verstandelijke en lichamelijk gehandicapten....ik ben groepsbegeleider/verzorgende. Heb een contract van 24 uur en vaste aanstelling Heb het erg naar mijn zin en is een erge leuke woongroep met leuke bewoners en collega's!!! Tsja ben blij dat ik een vaste aanstelling heb mag ook wel in deze tijd van het jaar.
Hallllo... Werk in een FPI forensisch psychiatrisch instituut of te wel TBS-kliniek als sociotherapeut. Heb altijd 36 uur gewerkt maar ga nu terug naqr 28 uren verdeeld over iedere dinsdag, donderdag, vrijdag en 1 weekend per maand. Werk er nu 5 jaar en heb het nog steeds naar mijn zin. Het is erg boeiend werk. Groetjes Karin
Ik werk als groepsbegeleidster binnen de verstandelijke gehandicapte zorg. Deze jongens hebben allemaal psygische problemen er is veel agressie binnen deze groep daarom mag ik met geen enkel bedwing nu werken pas als ik bevallen ben.
Ik werk als zorgkundig coach in een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking. Ik heb een contract voor 60%, maar ga na de zwangerschapsverlof 50% werken en heb een vaste aanstelling!
Hallo Ik werk niet in de zorg,maar moet dit effe zeggen/schrijven dat ik heel erg veel bewondering en respect voor jullie heb ,want voor dit werk moet je toch veel geduld en een groot hart hebben. Waar zouden we zijn zonder jullie!!!! Ally
Ik werk voor 24 uur in de week in een ziekenhuis in Rotterdam als verpleegkundige, op de afdeling infectiologie, immunologie en endocrinologie.