werken in de zorg

Discussion in 'De lounge' started by mama van noa, Aug 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama van noa

mama van noa Actief lid

Jun 29, 2006
    217
    0
    0
    verpleegkundige
    eindhoven
    het valt me op dat er heel veel mensen zijn die in de zorg werken.
    leuk om te horen maar ook wel heel typisch.
    ben benieuwd om te horen waar jullie werken en wat voor werk (als jullie dit willen vertellen natuurlijk)

ikzelf werk part-time 24 uur per week in de verstandelijk gehandicaptenzorg als verpleegkundige.
    heb het heel erg naar mijn zin en mijn vriend doet dit werk ook dus is het ideaal met kinderen en hebben maar weinig oppas nodig gelukkig.

liefs femke

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Ik geef les op een basisschool waarop kinderen zitten met leer- en gedragsproblemen.

3. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Ik ben leerkracht van groep 3 en werk op woensdag om de week, donderdag en vrijdagochtend.

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik ben doktersassitente bij een huisars en ziekenhuis, de uren zijn wisselend.

5. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ik werk in de catering,in een bedrijfs restaurant.

veel liefs

6. summer

summer Fanatiek lid

Mar 8, 2006
    1,144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    ik werk voor 28 uur in de thuiszorg
    en werkdus omhet weekend maar ben wel elke middag vrij

7. Belle

Belle Fanatiek lid

Nov 7, 2005
    1,380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Ik werk 32 uur als verpleegkundige op een opname-afdeling psychiatrie. Ik ben nog niet zo lang verpleegkundige (eerst was ik secretaresse), maar ik vind dit absoluut de leukste baan die ik ooit heb gehad. Ik heb een praktijkopleiding gedaan en ik ben nu ongeveer een jaar gediplomeerd. Inmiddels zit ik me al af te vragen wat ik kan doen om me verder te ontwikkelen in het vak: Misschien een SPV-opleiding (sociaal-psychiatrisch verpleegkundige), misschien een opleiding om groepen te trainen (Liberman, Linehan of psycho-educatie), misschien psychologie studeren... De mogelijkheden zijn eindeloos.

Belle, vakidioot. ;)

8. ah78

ah78 Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,355
    0
    0
    Ik ben kinderverpleegkundige

Liefs An ;)

9. Rossi

Rossi Actief lid

Jun 6, 2006
    188
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Ziekenverzorgende, werk met mensen met de Ziekte v Huntington

10. olga

olga VIP lid

May 26, 2006
    10,528
    0
    0
    woerden
    Ik werk 36 uur in een kinder diensten centrum voor kinderen met een verstandelijke en/of meervoudige beperking.

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

Oct 13, 2005
    7,873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ik werk als verpleegkundige in een psychiatrisch behandelcentrum die zich richt op rehabilitatie.

12. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Ik werk op een basisschool, ik werk fulltime als leerkracht van groep 8.

13. patries38

patries38 Bekend lid

May 2, 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Ik been intensive care verpleegkundige. Op IC gewerkt, ambulance en EHBO.begonnen als A-verpleegkundige, later vervolgopleidingen gedaan.
    Blijf het een mooi vak vinden met heel veel ruimte voor verder ontwikkelingen, afwisselend, soms zwaar.

14. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    ik werk op een woongroep voor verstandelijke en lichamelijk gehandicapten....ik ben groepsbegeleider/verzorgende.
    Heb een contract van 24 uur en vaste aanstelling :D

Heb het erg naar mijn zin en is een erge leuke woongroep met leuke bewoners en collega's!!! :D

Tsja ben blij dat ik een vaste aanstelling heb mag ook wel in deze tijd van het jaar.

15. karin29

karin29 Bekend lid

May 29, 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hallllo...

Werk in een FPI forensisch psychiatrisch instituut of te wel TBS-kliniek als sociotherapeut. Heb altijd 36 uur gewerkt maar ga nu terug naqr 28 uren verdeeld over iedere dinsdag, donderdag, vrijdag en 1 weekend per maand. Werk er nu 5 jaar en heb het nog steeds naar mijn zin. Het is erg boeiend werk.
    Groetjes Karin

16. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Ik werk als groepsbegeleidster binnen de verstandelijke gehandicapte zorg. Deze jongens hebben allemaal psygische problemen er is veel agressie binnen deze groep daarom mag ik met geen enkel bedwing nu werken pas als ik bevallen ben.

17. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik werk als zorgkundig coach in een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking. Ik heb een contract voor 60%, maar ga na de zwangerschapsverlof 50% werken en heb een vaste aanstelling!

18. Ally

Ally Fanatiek lid

Nov 22, 2005
    1,008
    0
    0
    Hallo
    Ik werk niet in de zorg,maar moet dit effe zeggen/schrijven dat ik heel erg veel bewondering en respect voor jullie heb ,want voor dit werk moet je toch veel geduld en een groot hart hebben.
    Waar zouden we zijn zonder jullie!!!!

Ally

19. niek

niek Fanatiek lid

Aug 31, 2005
    2,611
    0
    0
    zaanstad
    ik ben dierenartsassistente, dus ook zorg! ;)

20. tam27

tam27 Fanatiek lid

Aug 6, 2005
    3,173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ik werk voor 24 uur in de week in een ziekenhuis in Rotterdam als verpleegkundige, op de afdeling infectiologie, immunologie en endocrinologie.

Share This Page