banners

Discussie in 'Over deze site' gestart door Inky, 12 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Toen ik net op het forum kwam wilde ik een banner van mijn zoontjes leeftijd en een cyclus banner. Dit mocht niet ivm de ruimte in het onderschrift. Anders werd het allemaal te druk en te groot.

Nu zie ik overal die grote fotobanners. Erg leuk maar die zijn nog groter dan 2 banners samen. Ik wil erg graag de leeftijd van mijn 2 zoontjes in mijn onderschrift.

2. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    ben ik het eigenlijk ook wel mee eens.
    maar aan de andere kant, ik heb natuurlijk 3 kinderen, en dat zou dus 3 keer een banner zijn.
    En maisy (weet niet of ze hier nog zit) heeft 5 kinderen...zou dus 5 banners zijn.
    En dat zou idd drukker worden.
    In zo'n fotobanner kan je wel meer info kwijt over de kids...alleen kan niet iedereen zo'n fotobanner maken ;)

Edit: of al dat tekst erbij in het onderschrift, dat neemt toch ook ruimte in beslag. zoals de pendels...bezoekjes aan het cb, 'datum van echo's?
    niet iedereen doet dat...dan hebben wij toch wat meer ruimte over voor een extra bannertje ;)

3. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Helaas kun je niet per persoon instellen hoeveel banners er in het onderschrift mogen staan. Om bovenstaande problemen zoals Linda10280 ze beschrijft te voorkomen hebben we gekozen voor één banner (plaatje) max 491 pixels breed en 150 pixels hoog en tekst tot een max van 250 tekens.

Lotte

Deel Deze Pagina