Hebben jullie dat ook? Dat je een favo serie hebt, en deze maar steeds opnieuw blijft kijken. Ik heb dat met de serie One Tree Hill. Ik zit nu de serie vanaf het begin af aan voor de 5e keer in 6 a 7 jaar tijd te kijken. Echt The best serie ever!
Ik vind the little house on the prairie nog heel leuk om naar te kijken. Keek het als klein meisje en wanneer ik die nu tegenkom op tv dan geniet ik er nog steeds van
Oh ja, dat kijk ik ook weleens als het opstaat. Keek ik vroeger ook veel. Verder komen er niet veel "oudere" serie nog op tv. In ieder geval niet die ik keek.
Ik kijk elke avond friends in bed op de laptop (ik heb achtergrondgeluid nodig ivm oorsuizen). Friends werkt het beste omdat ik de afleveringen zo goed ken dat ik me niet hoef te concentreren
Sex and the City, the X-Files, Gilmore Girls, Friends, Twin Peaks, Law and Order, om eens een aantal te noemen... Heerlijk! One, three Hill keek ik altijd met een van mijn beste vriendinnen toen we nog op kamers woonden Goede herinneringen aan!
Ow ja one three hill heb ik ook een keer of 3 misschien 4 gezien van begin tot het einde. En ook nog eens 2 halve ofzo. Dus als s4 uitkwam s 1 tem 4 bekijken,... maar zeker 3/4 keer alle seizoenen na elkaar Verder ben ik verslaafd aan the 100. Ik hoop dat het ook op netflix komt want dan kan ik altijd en overal kijken ipv de tv te moeten aanzetten. ik kijk ook vaak series op de tablet
Friends vind ik ook heel leuk. Soms zelfs hilarisch. Mijn ouders hebben alle seizoenen van Friends op dvd. Gilmore Girls keek ik vroeger ook. Blijkt binnenkort iets van op Netflix te komen. Nu vind ik The Big Bang echt heel leuk om te kijken op tv.
Sluit me aan bij desperate housewives (nu aan het terug kijken) mc leods daughters friends en everwood (alles hiervan op dvd) maar een echt oude serie die ik als kind op zaterdag altijd laat mocht zien en nog steeds prachtig vind : the Flying doctors. En NL series: oppassen, vrienden vh leven en kees en co