Wist je dat de jongste moeder ter wereld slechts 5 jaar oud was toen ze haar kind kreeg? Lina Medina was 5 jaar, 7 maanden en 21 dagen oud toen ze haar eerste kind baarde. Lina Medina was geboren op 27 september 1933 in Paurange in Peru. Haar ouders brachten haar naar het ziekenhuis, omdat ze dachten dat Lina een tumor had. In het ziekenhuis bleek dat Lina zwanger was. Een maand later, op 14 mei 1939, werd haar zoon geboren door middel van een keizersnee. Het kind was helemaal gezond en woog 2700 gram bij de geboorte. Lina noemde haar zoon Gerardo, die opgroeide in de veronderstelling dat Lina zijn zus was. Wie de vader was, is niet bekend. Bron: www.wistudat.net
VRE-SE-LIJK... echt ongelovelijk. BAH. Ik vind het trouwens ook moeilijk me voor te stellen dat een kind van 5 jaar lichamelijk in staat zou zijn een kind te dragen...
is idd al een een topic over gemaakt volgens mij door saraah hahahahah echt vreselijk wist echt niet dat zo iets kon... xxx
dit klinkt me bekend in de oren, heb hier een keer zelfs een foto van gezien, walgelijk gewoon, geloof dat dat toen ook haar vader de vader was
JEEEUUUTTJJEEE!!!! 5 jaar Wat heeft dat kind een tijd meegemaakt dan zeg!!!!!!! Vreselijk toch voor zo'n klein meisje!!!!!
klopt angeleyes zie topic http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight= daarom sluit ik deze