Barbecue

Discussie in 'De lounge' gestart door Marieke4mei, 25 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

Ook hier een weber in huis, zowel een kleintje als een grote op hoge poten. Super bbq! Met deksel. Gebruik ik niet heel vaak, maar als je wat dikkere stukken vlees hebt die goed gaar moeten worden is het ideaal.

Ik vind geroosterd vlees van een houtskoolvuurtje oneindig veel lekkerder dan van een elektrische of gasbarbecue. Al kan ik me wel voorstellen dat er mensen bestaan die niet blij zijn met bbq-ende buren, het geeft toch een hoop rook. Ik hou daar van, maar dat geldt niet voor iedereen.

2. mona23

mona23 Niet meer actief

Hier een Weber met deksel. Erg tevreden over. Gister nog geBBQ't

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hier een Weber en we zijn er superblij mee!!

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Wat wij wel eens willen doen is na het barbequen er nog even nieuwe kolen opgooien, de kip (hele) voor de volgende dag en dan de deksel dicht.

5. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Weber!

Is een keer een investering maar wat een top ding!
    Wij hebben een kleine voor als we gaan kamperen en een grote voor thuis en ze zijn echt super.

Electrische vind ik absoluut niets te maken hebben met bbqen, dan kan je net zo goed een grillplaat neerzetten.
    Zelf vind ik het vlees van een houtskool Bbq lekkerder dan van een electrische.

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Nee, hier juist geen weber!

Wij hebben altijd een bbq zonder deksel, want die heb je niet eens nodig (vinden wij, want je roostert vlees, niet stomen oid). En juist eentje met een rekje wat je op veel verschillende standen kan zetten zodat je vlees niet snel aanbrand.

Wij zijn echt verslaafd aan de bbq. Wij bbq in de zomer meerdere malen per week:D

7. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Owwww jullie laten me zo twijfelen haha. Maar wel fijn jullie ervaringen te weten, ik heb totaal geen verstand van barbecueen, ik laat me altijd uitnodigen :D

Deel Deze Pagina