Aangezien ik zelf echt kan genieten van een dagje pretpark ben ik benieuwd welk(e) jullie favoriet(e) pretpark(en) is/zijn. Mijn nummer 1 is Phantasialand in Duitsland, op 2 staat de Efteling en 3 Bobbejaanland
Op nr 1 staat met stip Disney land Parijs. Daarna de Efteling. En nr 3 heb ik eigenlijk niet? Slagharen dan maar
Disneyland! Haha, inderdaad, ik ga er jaarlijks naartoe en dan vergeet ik het nog! Maar ben er verslaafd aan!
Disneyland op 1 Phantasia land wil ik graag nog eens terug, als kind vond ik het geweldig, maar het is te lang geleden om er nu nog een mening over te hebben. Verder vond ik Bellewaerde in Belgie ook wel erg leuk kan ik me herinneren, maar die hadden een erg leuk zwembad Efteling blijft mooi - toevallig vorige week nog 2 daagjes geweest.
Hier op overduidelijke nummer 1; eurodisney 2: walibi 3: alle andere 20: de efteling (te vaak geweest)
Oh jawel hoor Vooral de Walt Disney Studio's (2de park), is kleiner maar heeft leuke atracties! Het grote park is dan weer wondermooi en heeft gezellige atracties
Walibi! ook omdat ie wat dichterbij is voor ons, dat scheelt een hoop reistijd. maar ik ben gék op achtbanen en daar hebben ze er lekker veel van. Disneyland en Efteling vind ik ook erg mooie en leuke parken. Ben echt erg, heb vorig jaar al opgezocht wanneer kinderen gemiddeld zo'n 1,35 meter lang worden, zodat we een keer écht met de kids naar een pretpark kunnen. Niks aan als zij nergens in mogen, lijkt mij maar dat duurt nog erg lang. Misschien is deze mama tegen die tijd wel te oud om het nog leuk te vinden
1phantasialand 2disneyland 3 efteling wunderland kalkar vind ik ook wel leuk maar hoort niet helemaal in het lijstje
Hier ook met stip op nummer 1 Disney 2. Efteling 3. Tj aniet echt een nummer 3 , vind verder alles wel leuk.
in de efteling mogen ze al wel in de Bobslee en in het Schip hebben we ontdekt afgelopen week... Dat is iets , daarbij is geen lengte eis. De bob was alleen te druk vonden wij en het schip wilde ze perse in, maar was toch niet zo'n succes. Haar leeftijdsgenootje wat tegenover haar zat, vond het niet zo boeiend
Die parken worden idd ietsje minder als je kinderen hebt. Al zou ik het wel leuk vinden om met mijn peuter in bvb de Efteling gaan rondwandelen
Met stip ook hier de 1 Efteling. Eurodisney nog nooit geweest. 2 Slagharen waarom omdat het een park is dat ook redelijk ingesteld is op kleine kinderen en het zwembad(wel koud) en sunny b erg leuk zijn en je er goedkoop kan logeren voor een echt leuke prijs en je een paar dagen echt uit ben. 3 Duinrell omdat het dicht bij huis is. 4 Drievliet ook omdat het vlakbij is. 5 bobbjaanland maar is zo lang geleden dat ik daar voor het laatst geweest ben was ergens in 1988 dik 23 jaar geleden. Madurodam nog nooit geweest terwijl den haag toch echt om de hoek licht haha. Wensen dolfanarium ect ect