Hallo meiden, Rond 12 uur vanmiddag moest ik heel nodig plassen maar ik heb het even opgehouden omdat ik geen zin had om naar de wc te gaan. Ben toch 5 minuten later gegaan. Toen ik klaar was met plassen keek ik in de wc en zag een doorzichtig prop in de wc liggen. Dus ik me vriend roepen en vroeg of hij ook even wilde kijken en hij zag het ook. Toen ik door trekte zag ik het zo weg glijden. Nu is het half 5 en heb ik last van ongi krampen onder in me buik. En ben ik erg moe! en soms spant me buik helemaal samen. Ook is ons kleine meisje al helemaal ingedaald en ligt ze vast. Is dit het begin? Groetjes Lieverdje,
Zou heel goed mogelijk kunnen zijn lieverdjuh! Spannend hoor! Hou de tijd even in de gaten wanneer je buik samenspant! Ben ik op het moment ook mee bezig Succes!
Ik hoop het voor je, die slijmprop die je beschrijft verlies ik ook, maar volgens mijn vk is dat niet de slijmprop...de slijmprop is wat steviger en wat bebloed met oud bloed...en de structuur is anders.... Die witte slijm hoort er volgens mijn vk gewoon bij...de een verliest het 1x per dag de ander continu...ik weet het soms ook niet meer hoor....heb het met mijn vorige 2 zwangerschappn niet gehad....pffff Maar doordat je kramp hebt hoop ik voor je dat eht doorzet en je je wondertje snel mag verwelkomen..suc6 meis!
Ik heb nog steeds erge krampen om 5uur waren ze hevige en ze kwamen al snel achter elkaar! rond kwart voor 6 werd het minder. Ik heb nu nog steeds ongi krampen in me rug en laag in me buik. En ik blijf maar plassen! Morgen moet ik terug voor controle naar het ziekenhuis dus het is afwachten maar. En wie weet gebeurt er vannacht wel wat
Goedemorgen, Ik wou even laten weten dat er niets is gebeurd vannacht. Heb wel last gehad van hevige krampen maar die zeggen blijkbaar ook niets. Ik heb om half 12 een afspraak controle in het ziekenhuis, dus ik laat vanavond even weten hoe het is gegaan. Veel liefs Lieverdje,