Hoi Hoi, Wie gaat er nog barbequen tijdens de zwangerschap? Zo ja wat eet je dan? Ik dacht dat het dan handig zou zijn om een frikadel of diepvries hamburgers te bakken i.p.v. kip. Hebben jullie nog meer iedeeen? en weet iemand of de hamburgers (van die platte dunne schijven) voorgegaarde hamburgers zijn of niet? Ik hoor het wel. Groetjes karin
Ik heb gewoon meegedaan met BBQ's. Alleen goed opgelet dat alles door en door gaar en verhit was. Ik zie niet in waarom je niet zou mogen BBQ'en, eigenlijk.
Je mag ook gewoon kip eten hoor, als je er maar goed voor zorgt dat het doorbakken is, dan kun je eigenlijk alles eten.
Ik heb absoluut gebarbecued tijdens mijn zwangerschap en gewoon alles gegeten, ik zou niet weten waarom dat niet zou mogen of gevaarlijk zou zijn. In plaats van in de pan, bak je nu het vlees op een rooster, dat is het enige verschil. Natuurlijk moet alles wel goed gaar zijn, maar daar let je normaal toch ook al op.
Gewoon lekker bbq-en! Als je niet zwanger bent eet je ook geen net niet gaar vlees of vlees wat zwart ziet. Dus gewoon lekker genieten...