En dan had ik het alleen nog maar over d'r make-up en overtanning Ik kan ook niet zien dat dat schaduw is vreemde kleur schaduw, vreemde plek ook. Lijkt meer op tepelhof. En kan best op die plek. Haar borst wordt tenslotte omhoog geduwd in dat korsetachtige geval, dat ook nog eens te klein is..
Oke, en dan is het haar tepel, dan wat? Is dan jullie dag een beetje intressanter geworden? Ik zie hier veel dames commentaar leveren en dingen schrijven als 'clown' etc. volgensmij zien jullie er zelf echt niet veel beter uit dan haar, maargoed geeft niks hoor.
Dat ligt eraan hoe je 'er goed uit zien' opvat. In mijn ogen heeft dat niet zoveel te maken met gewicht en of je gezicht wel mooi symmetrisch is ofzo. Voor mij heeft dat wel te maken met goed passende en stijlvolle kleding en make-up die je mooier maakt ipv je er ongezond uit laat zien. Witte lippen zijn meestal geen teken van een goede gezondheid bijvoorbeeld. Ik zie trouwens ook een tepel. Haar borsten zijn zo in dat korset geperst dat ik denk dat niet veel van haar bovenlijf nog op de natuurlijke plaats zit.
Wat een gezeur om een tepel. Die zagen we bij Janet Jackson al bij Madonna ook.. En bij Christina Aguilera ook. En vast nog wel meer.
Weet niet waar jullie tepel zit maar die zit zeker niet op die plek.. Dit is gewoon schaduw van het topje het stukje kant want omhoog staat meer niet
Als je die andere foto goed bekijkt zie je dat het zeker wel een stuk tepelhof is. Niet dat mij het wat boeit, dat soort taferelen zie je hier op het strand ook.
uhhh ja dus...ik snap hem ff neit je ziet haar tepel ja dat zie je wel vaker bij bners.. en bij niet bners dus...
Denk niet echt dat je het goed leest, d'r make-up vind ik clownsachtig, ga nergens suggereren dat ik er beter uitzie ofzo. Denk dat ik het beter jerseyachtig kan noemen Heb niks tegen Barbie, maar ik denk dat veel vrouwen haar make-up nou niet echt mooi vinden toch