barbie droomhuis nu 37,99 ipv 160 euro

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door mammavanesmee, 29 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

Artikel 9 - De prijs

Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in BTW tarieven.
    In afwijking van het vorige lid kan de ondernemer producten of diensten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiƫle markt en waar de ondernemer geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld.
    Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.
    Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien de ondernemer dit bedongen heeft en:
    a. deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of
    b. de consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen tegen de dag waarop de prijsverhoging ingaat.
    De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief BTW

2. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Het moet artikel vier zijn.

3. Khaleesi

Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
    Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
    Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden. Dit betreft in het bijzonder:
    de prijs inclusief belastingen;
    de eventuele kosten van aflevering;
    de wijze waarop de overeenkomst tot stand zal komen en welke handelingen daarvoor nodig zijn;
    het al dan niet van toepassing zijn van het herroepingsrecht;
    de wijze van betaling, aflevering of uitvoering van de overeenkomst;
    de termijn voor aanvaarding van het aanbod, dan wel de termijn voor het gestand doen van de prijs;
    de hoogte van het tarief voor communicatie op afstand indien de kosten van het gebruik van de techniek voor communicatie op afstand worden berekend op een andere grondslag dan het reguliere basistarief voor het gebruikte communicatiemiddel;
    of de overeenkomst na de totstandkoming wordt gearchiveerd, en zo ja op welke wijze deze voor de consument te raadplegen is;
    de manier waarop de consument, voor het sluiten van de overeenkomst, de door hem in het kader van de overeenkomst verstrekte gegevens kan controleren en indien gewenst herstellen;
    de eventuele talen waarin, naast het Nederlands, de overeenkomst kan worden gesloten;
    de gedragscodes waaraan de ondernemer zich heeft onderworpen en de wijze waarop de consument deze gedragscodes langs elektronische weg kan raadplegen; en
    de minimale duur van de overeenkomst op afstand in geval van een duurtransactie.

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Jammer!!!!

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

Balen!! Alweer een mooie actie gemist!

6. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Heeft iemand die terug gemaild heeft al antwoord van bol.com gehad?

7. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Nee, nog geen antwoord terug gehad :(

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ik ook niet;)

9. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Ik ook niet terwijl ze op facebook schijnbaar wel snel terug antwoorden.. ;) ook erg slecht vind ik.

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    nul komma nul reactie op mail

11. Rose1982

Nog steeds geen mail terug, dan zo maar een reminder doe kant op :p

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    geen mail terug... fb bericht kan ik niet meer vinden en op hun website wordt mijn bestelling nog steeds verwerkt om op 14 nov verstuurd te worden..

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bij mij staat de bestelling ook ng alitijd op versturen

14. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier wel reactie op me mails maar je schiet er niks mee op.ze blijven beweren dat niemand hem heeft ontvangen voor die prijs.en ze blijven artikel 4 er steeds bij halen

15. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.039
    3.864
    113
    Vrouw
    Thuis
    Dat had ik ook bij de Little People garage ;), nee hoor, niemand had hem voor 10 euro en niemand had een cadeaubon voor meer dan 5 euro gekregen.

Misschien kan TS haar factuur inscannen, als ze haar naam onherkenbaar maakt, heeft iedereen een bestelnummer om naar te refereren.

16. Khaleesi

Dat zou fijn zijn idd Berte

17. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Aan het bestelnummer kunnen zij zien wie het is, straks krijgt ze daardoor nog problemen met bol.com

18. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Hier idd ook niet geannuleerd...

19. Rose1982

Heb maar weer een mail gestuurd.

20. Rose1982

Nog geen reactie terug en ook mijn geld nog niet terug gestort.

Deel Deze Pagina