Ik zit de film de changeling te kijken maar moet nodig gaan slapen. Heb sinds de geboorte van de baby gemiddeld 6 uur onderbroken slaap gehad Maar ik wil zo graag weten of haar zoontje gevonden wordt! Hoe het eind gaat! Kon ik maar doospoelen Wie heeft hem al eerder gezien?
Ik heb hem al eerder gezien ja. Mooie film! Als ik het goed heb is het zoontje in handen geraakt van een man die jonge jongetjes opsluit in een kippehok en ze slaat/schopt/ect. Sommigen willen ontsnappen maar die worden vermoord. Eén jongetje was wel ontsnapt en wist te vertellen dat het zoontje van angelina daar was omgekomen Zijn lichaam/resten wordt daar ook gevonden onder de grond.
Het is gebaseerd op een waargebeurd verhaal. De jongen of zijn lichaam is nooit terug gevonden. Weet niet meer of de film een ander eind heeft. De eerste keer dat ik m zag, vond ik het verschrikkelijk irritant. Jolie haar tekst leek alleen te bestaan uit de woorden 'he is not my Son, he is not my son'.
Op Wikipedia staat het in detail, ook het echte verhaal. Wat eigenlijk precies hetzelfde is als de film.