Er zat wel een hondje onderin de wagen. Dus niet helemaal leeg. En noemt ze het piemeltje van het kindje nu gewoon: zijn l*l (tijdens de echo)
En Michael maar poetsen in huis Maar wat ik mij afvraag krijgen hun voldoende inkomen van alleen die serie? Want een haartransplantatie en een ooglidcorectie kosten wel wat..of hebben ze nog andere inkomens want beiden werken toch niet?
Ze verdienen geen zak, allemaal sponsor werk: de auto's, operaties etc. De (in bruikleen) BMW is duurder dan het huisje waarin ze wonen
Jup. Maar ze zorgen voor mooie tv met kijkcijfers dus ik vind t wel logisch dat ze daar wat voor krijgen. En dat ze niet werken tja.. Ik zou zo'n Barbie ook niet gauw aannemen eigenlijk
Hun liefde voor Angelina vind ik heel mooi om te zien. Maar wat me opvalt is dat de kids altijd zitten te eten, voornamelijk chips. En toen ze op dat potje gingen : zowel Angelina als dr nichtje vind ik al behoorlijk aan de maat qua gewicht als je ze zo ziet... geen idee of dat "mag" bij die leeftijd en of het nog babyvet is of toch al een begin van overgewicht?
Hoe zit dat btw met die kroeg die ze hadden? En ze deed toch ook nagels aan huis? Zoiets meen ik me te herinneren, dat ze zichzelf bij de KvK had ingeschreven?
Eerst vond ik het wel leuk om naar ze te kijken maar tegenwoordig erger ik me aan barbie. Ze gedraagt zich als een verwent nest...Klaagt, zeurt ik wil dit ik, wil die kleur blabla lijkt nergens tevreden over en michael heeft niks te zeggen, kan op de grond slapen. Ze zei dat angelina de queen is en alles krijgt wat ze vraagt, maar barbie geeft ''lientje'' wel uit haar eigen een grote bak chips, vervolgens een grote tompoes en als toetje een bak pasta avondeten. Als dat zo doorgaat dan past ze over een paar jaar niet meer door de deur.
Dat is geen babyvet meer idd, geen verrassing als je ziet wat ze naar binnen werken... Ik vond het ook erg apart.... Zien er ook bleekjes uit
Komt dat niet vooral door het grote contrast met de meeste volwassenen uit hun omgeving? Zelf ook zo'n echt 'wit' kindje, met blond haar en lichte ogen. Vooral in de winter en het voorjaar echte bleekscheet