Wtf!!!! 100 tot 1000 euro Ik vond trouwens die bruine nog het mooiste staan, maar tijdens de eerste aflevering had ze een kort staartje met haar eigen haar, ik vond dat echt veel en veel leuker dan die pruik, En wát zal dat zweten zeg met de warme dagen op komst... En hoe gaat ze dat allemaal tijdens de keizersnee doen? Dan mag je geen make up op namelijk en een pruik lijkt me toch ook niet?
Die naam staat toch al overal, ik zag van de week op fb iemand een foto van haar pagina delen, daar stond volgens mij Milano op zo'n afdruk van haar buik
Ik heb het eigenlijk niet gevolgd maar wie heeft nou zijn of haar zin gekregen over de naam van de baby
De baby is al geboren.....wel leuke naam...past bij ze. Maar ik vraag mij weleens af waar ze het toch allemaal van doen? Wat denken jullie.
Inderdaad van RTL, schnabbels en een hele hoop sponsordeals. Al die verbouwingen aan zichzelf zijn sponsordeals. Zo ook de uitstapjes... vaak is even de naam in beeld zodat er reclame gemaakt is.
Ja belachelijk! Je zag nu ook dat ze in de woonkamer sliepen of zoiets. En Michael maar zeggen dat ze niet gaan verhuizen en geen zin heeft in klussen en zo. Ondertussen toch verhuizen, ze komen blijkbaar toch een kamer tekort, en dan blijken ze een klusteam te hebben. Wat zeur je dan. Als je zag in de preview hoe snel dat huis al opgeknapt is, na de bouwput die je gister zag! Het is dus echt allemaal zo in scene gezet...
Hoi, Ik weet niet of het waar is, maar ik heb gehoord dat barbie en michael gaan scheiden. En voor de 'show' bezig zijn met HUN 'nieuwe' huis. Maar dat michael in hun huidige huis blijft wonen. Maar goed, kan ook roddels zijn. Kindje is inmiddels ook geboren. Wel een mooie baby Milano Michael Ronnie. Vind het wel walgelijk om te moeten horen, dat zij stiekem met de 'pil' is gestopt. Dat doe je je man toch niet aan? Liefsxx
Hey, Ja zal vast een roddel zijn. Mensen horen van alles maar weten niets Nou hopelijk gaan ze niet meteen scheiden, meteen na de geboorte lijkt mij geen goede timing. x