Nou nou nou, wat een overdreven reactie. Dat gezin ziet er anders erg gelukkig uit. Ik zou er niet voor kiezen m'n kind op die manier op te voeden maar om nou arme ouders/micheal te zeggen. Ik vind dat je dat kan zeggen als er sprake van verwaarlozing o.i.d. is, ze lijken, hoe dan ook, gelukkiger dan de gemiddelde gezinnen..
Begin ze steeds leuker te vinden en ze zijn gewoon lekker open en eerlijk naar elkaar geen blad van de mond heb ze nu ook op facebook. Hoe veel spullen ze wel niet weg geeft.Nu ook heeft ze zeer veel kleren gekregen voor het kleintje en bijna alles gaat naar het goede doel. zijn echt mensen van hart op de tong maar als je de foto.s ziet met hun dochter en zoon samen zul je echt zien dat ze zeer leuke ouders zijn. En heb het al vaker gezegd ze komen van een bepaalde buurt en daar is het zo normaal om met elkaar te praten. Heb de ondertiteling niet nodig. In elk geval begrijp dat plat haags/schevenings prima. Ze hebben humor.
De ouders van Barbie lijken me lieve schatten van mensen. Wat ik mij afvraag, de ouders van Michael en de broer van Barbie en de zoon van Michael die komen nooit in beeld en daar hoor je niets over. Zou dat bewust zijn omdat die mensen zelf niet in beeld willen of zouden ze daar weinig/geen contact mee hebben?
dat lijkt me logisch toch? ik zou mijn kind ook niet op tv willen hebben zovaak.. en al helemaal niet in dit programma..
Weet je wat het is? Je moet er echt doorheen prikken joh. Ze lijkt me afgezien van het feit dat ik sommige dingen ook too much vind, echt een schat van een meid. Grote bek, klein hartje. En Angelina en straks ook die kleine Milano komen niks tekort. Worden niet mishandeld of verwaarloosd. En tuurlijk laten ze op tv de ergste dingen horen/zien anders kijkt er geen hond.
@jellabean precies! Ik heb me rot gelachen! Ze lijken me best aardig. Ook al zijn ze totaal anders dan ik ben (denk ik)