Ik neem aan dat die titel expres zo gekozen is om zulke reacties uit te lokken. Wij hebben er een heel topic over.
Whahaha zo kijken we hier al heel veel programma's niet meer umizumi oid doooooora en haar broer die zeemeerminnen met dat hondje. Eigenlijk heel veel waar we helemaal niet naar kijken
Sorry dat ik het zeg hoor maar wat een kakk*tten zijn sommige van jullie.. ten eerste ik vind hun niet asociaal of onnadenkend, ten tweede hun hebben totaal geen invloed op de titels van hun programma! hun hebben een contract getekend en rtl bepaald de meeste dingen waaronder de titel! dan nog vind ik hun niet asociaal verre van zelfs, ze hebben het financieel enorm goed (ze kunnen de kids alles geven wat ze willen) ja ze doen zich soms dommer voor dan ze werkelijk zijn! en dat ze geen hoge opleidingen hebben gedaan betekent niet dat ze DOM zijn!
Oh het is al weg.. Verder zeur ik niet hoor. Vind het wel ver gaan dat ZIJ zich dom neer laten zetten door RTL, dan kun je het financieel wel breed hebben, het blijft je (en je nageslacht) eeuwig achtervolgen.. maar moeten ze zelf weten.
Eeuwig? Over 20 jaar herkent niemand Barbie meer... En haar kinderen al helemaal niet meer. Het is gewoon heel even een big thing, maar dat sterft vanzelf weer uit. Wat dat betreft is showbizz perfect. Snel geld en uiteindelijk vergeet iedereen je weer. Althans, ik heb nog geen opsporingsacties gezien voor Chriet Titulaer, Rolf X Wouters of Cindy Pielstroom van Rad van Fortuin. Who the heck cares? Iedereen vergeet je binnen no time. Denk jij dat zich iemand nog enigszins volgend jaar bekommert om dat ene mens dat graag stopcontacten wilde hebben in het programma 'help, mijn man is klusser?'. Nobody cares. Echt niet
Nee zij zijn echt verre van asociaal...echt een hele hoge normen en waarden standaard hebben ze. Het is volstrekt normaal om met de meest vreselijke ziekten te schelden.
precies, natuurlijk kiezen ze niet zelf. dat doet RTL,ben je het er niet mee eens geloof mij dan komt het programma gewoon helemaal niet op TV. die contracten die hun tekenen zijn wurgcontracten, je hebt weinig te zeggen.
ik vind dat vooral barbie ten opzichten van de eerste serie enorm verandert is qua uiterlijk en qua taal gebruik. nee het zijn geen kakmensen zoals de meeste hier. maar het maakt ze niet meteen asociaal. voor de mensen die hun niet mogen, kijk lekker niet maar hou dan ook vooral je mond. hoe zouden jullie het vinden als er zo over jou en je gezin gepraat wordt? denk daar ook even over na! hun kids kunnen dit later ook allemaal lezen.. als je dan zo gepikeerd bent op de titel dat het niet normaal is omdat de kids het later kunnen lezen moet je ook denken aan de dingen die je zelf hier of waar dan ook neer zet.
Wanneer ze slim genoeg zijn - en ik denk wel dat ze dat zijn - zorgen ze voor een paar jaarsalarissen als maandsalaris zodat ze de komende tijd gebakken zitten. Vreemd genoeg zijn het altijd wel de bekende mensen die werk hebben. Denk aan talkshows, royalties, interviews, artikelen, een boek schrijven, kledinglijn, etc. Zelfs onze ex-advocaat Brammetje heeft nog genoeg werk. En anders doe je net als vele andere 'celebs'; je gaat lekker in het buitenland wonen. Faceliftje hier en daar, andere haarkleur en je leeft in vrede naar je pensioen toe Als ik de kans had, had ik het gedaan.
Uhh ik denk wel 2 keet na voor ik mijn gezin zo weg laat zetten op televisie...sorry maar daar zijn ze toch zelf bij?? Ik zorg dat er niet zo over mijn gezin gepraat wordt omdat ik niet zo dom ben om dit allemaal op tv te laten zien. Na 1 seizoen hadden ze ook kunnen zeggen sorry dit was een foutje..maar nee hoor zodra ze geen rooie rotcent meer hebben of weer even geen aandacht krijgen, hoppa nieuw seizoen.