Nee hun taalgebruik vind ik verre van normaal.. Maar wie praat tegenwoordig niet zo? Althans ik hoor het heel vaak! Lachen omdat je kind je uitscheld met allerlei ziektes enzo.. Daar zijn samantha en Michael nog heilig bij. Maar ik vind het heerlijk om naar te kijken en ja soms heeel soms voel ik me dan toch even 'slimmer/beter' maar ach dat heeft iedereen toch wel eens?
Wat een heftige reacties! Joh, je kan nu voorbij scrollen en later voorbij zappen. Hun hele imago is gebaseerd op aso- Hollanders, dus daar past zo'n titel wel bij. Verder niet druk over maken er zijn belangrijkere zaken
Leuk dat het weer komt. Vorige seizoenen ook gevolgd. Verstand op nul en genieten. Ik kom ze weleens tegen in Den Haag of Rijswijk en ze vloeken niet op straat,ze spugen niet op straat en hun dochtertje is een prachtig meisje die heel veel liefde krijgt.
Ik heb al hun series gekeken, ik kijk graag dat soort programma's, afschakelen en lachen. Het is een luchtig programma en de titel moet je denk ik ook een beetje luchtig lezen. Maar ieder zijn eigen mening natuurlijk.
Misschien bedoelen ze wel dat ze zich lekker laat nemen? Of ze neemt het ervan. Iets anders kan ik me er niet bij voorstellen. Vind dat soort programma´s sowieso al brainless.
O en ik vind de titel beetje ehh.. Vreemd! Maar moet eerlijk bekennen dat ik wel eens heerlijk geestdodend naar afleveringen heb zitten kijken 😇
on topic helemaal mee eens past precies bij ze snap alleen niet dat programma makers hier niet beter bij nadenken
Zo ontzettend waar. Zolang ze hun hart op de goede plek hebben zitten vind ik het allemaal prima en wens ik hun en hun kindjes alleen maar het allerbeste toe.
Dat komt omdat er iemand weer zo nodig iets over god moest schrijven..... Laat die man lekker met rust, het gaat tenslotte over Barbie en Michael. Is er eigenlijk al een datum bekend wanneer het op televisie verschijnt?
Dames, We hebben het topic opgeschoond. Graag ontopic blijven. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
volledig met je eens!! Mijn smoel valt open Overigens wel netjes dat ze zegt de titel niet verzonnen te hebben. Ik kijk trouwens dat soort flauwe programma's niet.
Inderdaad zeg, over slecht niveau en dom gesproken... Maar dat is dan niet gebaseerd op uiterlijk maar op poster's opmerkingen.
Dus als je schaars gekleed bent, jezelf lam zuipt en grof taalgebruik heb dat ben je meteen een kakker?😂 Ze heeft het er zelf naar gemaakt dat er zo over haar gezin gepraat word. Dan moest ze zich maar niet zo hoerig en aso gedragen. Dit is bij lange na niet het ergste wat die kinderen later kunnen lezen over hun vader en moeder hoor weet jij eigenlijk wel wie Barbie en Michael zijn?? 😂😂
Ohoh, geweldig topic weer.Maken jullie je nu serieus druk om een of andere programmatitel van een campingzender? Is alleen maar pure marketing, iedereen valt erover, maar stiekem zit iedereen voor de buis. ( Aan de mede ouwetjes hier: herinneren jullie je Sex voor de Buch nog? 😉) Al 'nemen' ze nog 4 kinderen, ik kan er niet van wakker liggen. Verder is het toch overduidelijk dat het overgrote gedeelte in die series gescript is? En nee, ze komen inderdaad niet slim over, maar ze verdienen er wel lekker mee, best slim. 😜
Paris Hilton verdiend zelfs miljoenen door 'dom' te doen. Dat kind is rete slim en weet precies hoe ze het publiek moet bespelen.