Toddlers en Tiara's vandaag

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sylvia29, 4 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Sinds ik smorgens misselijk ben kijk ik regelmatig naar T&T, amusant, lachwekkend en een bron van fantasie over wat mijn dochter uit zou halen als ik haar als Barbie pop een podium op zou duwen :D

Ik weet niet of er vandaag mensen gekeken hebben?
    Voor het eerst had ik de neiging om de televisie in te kruipen, enkele moeders aan hun oren eruit te trekken en te vragen wie ze denken dat ze zijn.
    Vooral de Russische moeder, iemand had dat mens een zwaai om haar oren moeten geven! Hoe kan je zo tekeer gaan over de rug van jouw kind, wat een takketrol!
    De moeder die boos was omdat haar zieke kind niet even de hoofdprijs wint, zie je dan niet dat je kind ziek is? Ik vind het al heel wat dat ze nog prijzen gewonnen heeft.

Slechte verliezers, egoïstische rot mensen, en kinderen die daar de dupe van zijn. Had al een hele hate mail in gedachten voor dat enge blonde mens dat haar neus zo lelijk ophaalde als het haar even niet beviel.
    Aardige man heeft ze, denk dat die van mij iets minder vriendelijk geweest was geweest.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    herkenbaar... zo zit ik ook voor de tv dan ja... Ongelooflijk. Ik vind het wel leuk hoe betrokken sommige papa's zijn- en vaak zijn die wat geduldiger en minder extreem dan de mama's.
    Vorige week heb ik het toevallig gezien en toen had ik medelijden met het stiefzusje van 9 ofzo (misschien ouder) die haar stiefmoeder ook 'gek' noemde omdat ze zó ver ging met haar kleine half-zusje. Zij zat het aan te kijken en begreep het ook niet, maar kon er weinig tegen doen.

3. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ja idd die Russische moeder was vreselijk!!! Had zo te doen met haar kinderen :( gelukkig leek die vader wel oke.

4. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Die heb ik niet gezien, ik kijk het gelukkig ook niet dagelijks haha, dan had ik vast meerdere KILL momenten gehad de afgelopen weken.

Cathelijne, ik ook! Ik vond het zo zielig voor die kleine meid. Ben dan misschien een muts, want als mijn dochter verdriet heeft breekt mijn hart. Als ik dan zie dat die grote egotripper van over de 30 in een hoekje zielig zit te wezen, en dat kind moederziel alleen...pfff...nee vandaag vond ik echt niet leuk. Bagger mens.

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik kijk dat werkelijk elke ochtend en die Russische moeder is er al vaker op geweest met haar dochtertje.
    Het is erg dat dat dochtertje denkt dat haar ouders alleen van haar houden als ze heel erg haar best doet en anders niet, dan ben je als ouders ontzettend verkeerd bezig!!! :x

6. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik kan er niet eens naar kijken. Ik vind het bijna een vorm van kindermishandeling. Bah! Het zijn geen circusdieren :(

7. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Achgosch....blij dat ik hem alleen nu gezien heb :( Vond het nu al erg genoeg.

8. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there

Ik kan er ook niet naar kijken. Wat een trutten! En sommige kinderen worden echt stronteigenwijs.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Voor dei kleintjes tot 6 jaar vind ik het niks...maar kinderen vanaf 7 lijken het toch echt wel leuk te vinden...en dan vind ik het best wel leuk om te zien...

Niet elke moeder is zo tactisch inderdaad...maar dat zie je bij sport ook...

10. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Precies dit,het is nu net begonnen..
    Zat net even naar Long Island Medium te kijken,en nu dus dit..
    Kan er echt niet naar kijken...wat een zielig gedoe.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Mijn dochter van 7,5 zou heel graag mee willen doen...die mooie jurken et cetera...:D

12. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg

Dat geloof ik zeker,volgens mij droomt elk meisje van deze jurken...
    Heb net toch even zitten kijken,en inderdaad ik zie wel dat een aantal oudere meiden er echt plezier in hebben,en het leuk vinden om mee te doen.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ja net als een sport kunnen sommige meiden er echt wel plezier in hebben...

Maar kinderen tot 5 vind ik toch wel een beetje discutabel...veel huilen...slaaptijden overslaan...als ze geen zin hebben moeten ze toch..

En te bloot vind ik sowieso niks...bij elke leeftijd.

Deel Deze Pagina