Barbie met spoed opgenomen in het ziekenhuis.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kletskoek, 12 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.657
    8.404
    113
    Vrouw
    Een uhp is via de rechter. Zij heeft (neem ik vooralsnog aan) de kinderen uit logeren gegeven. Dat is een hele andere manier om hetzelfde te bereiken terwijl het een andere impact heeft.

Oceanna vindt dit leuk.
  2. Marchella

Marchella Niet meer actief

3. wachtend

wachtend Niet meer actief

Klopt dat is nu het geval, geen idee of ze dit zelf heeft gedaan of dat die keuze voor haar gemaakt is.

4. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Wat erg :(

5. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.866
    8.511
    113
    Vrouw
    Ik was er al bang voor dat een van haar kinderen haar gevonden had.. wat erg :(

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.565
    3.068
    113
    Jeetje... arm meisje.
    Wat een traumatische ervaring voor haar... hoop dat zij ook hulp krijgt.

Eerlijk gezegd wel 'triest' dat ze dit doet terwijl haar kids dus thuis waren.
    Had ze lekker naar iemand toegebracht ofzo..
    Snap wel dat je dan nergens meer aan denkt enzo, maar komop.. je eigen kinderen..

Syane en 2littlemonkeys vinden dit leuk.
  7. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Ehm even een dingetje, je weet hoop ik wel dat een pammetje geen zware pijnmedicatie is ??
    Pammetjes zijn rustgevend en ontspannend

On topic: sneu voor haar dat ze zich zo slecht voelt dat ze dit als enige uitweg zag.
    Vind sommige reacties best hard , wie zegt dat haar kinderen in gevaar zijn geweest??
    Wie zegt dat ze dit niet nu 1 keer heeft gebruikt omdat ze klaar was met het leven ?

Maar goed ieder zijn mening, hoop dat ze snel hersteld en zich beter gaat voelen

Hommeltje, Caithy en Oceanna vinden dit leuk.
  8. Marchella

Marchella Niet meer actief

#109 Marchella, 16 jan 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jan 2018
    "Gevaar" is misschien niet meteen het juiste woord maar als ik het bericht goed begrijp, heeft Samantha de hele nacht bedwelmd /bloedend in haar bed gelegen en is ze gevonden door haar dochtertje. Los van de impact die dat zal hebben op het meisje, wat als 1 van de kindjes 's nachts hun moeder nodig had gehad om om het even welke reden dan ook? En, het mag een doemdenkend scenario zijn, maar er had bijvoorbeeld ook brand kunnen uitbreken..

9. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Dit ben ik wel met je eens
    Als dat dochtertje haar heeft gevonden is dat gewoon in en in triest voor dat kleine meisje

10. Tienn

Tienn Niet meer actief

Ik heb echt medelijden met die kinderen:(. Sowieso die hele situatie de laatste tijd, waar vader komt en gaat en moeder om de zoveel tijd een ander heeft. Dan haar psychische problemen erbij, haar dochtertje die haar vindt. Ik vind het zo sneu..voor haarzelf maar toch vooral voor de kinderen. Ik hoop dat ze allemaal de juiste hulp krijgen.

Minniemouse1974 en Jo79 vinden dit leuk.
  11. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.277
    3.239
    113
    Vrouw
    Mamaa6 vindt dit leuk.
  12. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Ik hoop met heel m'n hart dat het niet waar is.
    Ik vond de laatste regels ook wel raar, dat er een exclusieve story ofzo zou komen? Want er was een heel bijzonder iemand op bezoek gekomen en dat wordt bekend gemaakt in een gedetailleerd interview.
    Alsof het allemaal maar een neppe soap is waar je van kunt genieten :(

13. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

#114 ElizaR, 16 jan 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jan 2018
    Dubbel

14. wachtend

wachtend Niet meer actief

Sorry mijn fout te snel getypt pammetjes zijn rustgevende medicijnen inderdaad. Maar het ging over medicijnen die mensen nemen volgens een andere forummer.

Kinderen in gevaar: naar mijn idee breng je je kinderen in gevaar bij gebruik van drugs, dat is mijn mening.
    Ik merk zelf hoe ik ben met oxxycodon (morfinepreparaat) ik ben dan trager, kan niet snel handelen en veel gaat langs mij heen. Op zo'n moment kan ik niet goed voor mijn kinderen zorgen doordat ik niet adequaat kan reageren.

Ik heb ook werkelijk geen idee wat Samantha heeft gebruikt maar als ik dan lees dat haar dochter haar heeft gevonden en ja we weten niet zeker of het waar is maar ik baseer mijn mening op het verhaal wat ik lees, dan ga ik toch lichtelijk steigeren. Het idee dat een 6-jarige een moeder vind, degene die haar moet beschermen en veiligheid bieden dat maakt mij bezorgd. Hoe gaat zo'n meiske dit ooit verwerken?

Bij een zelfmoordpoging (als dat het doelbewust was) vind ik inderdaad dat de kinderen even in een stabiele thuissituatie gebracht moeten kunnen worden om als kinderen tot rust te kunnen komen maar ook inderdaad voor de moeder om die uit dit dal te kunnen komen.

Begrijp mij niet verkeerd want ik gun Samantha en haar kinderen maar ook haar ex en familie juist het allerbeste. Alleen soms is hetgeen het allerbeste voor iemand niet het leukste. En nee ik vind niet dat mijn mening lijdend is, maar het is wel mijn mening.

En ik mag hopen echt dat de telegraaf en al die andere bladen een eigen verhaal hebben gemaakt en dan zal ik ook 1 van de eerste zijn om opgelucht adem te halen en mijn mening bij te stellen!

15. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ik hoop dat het niet zo is, maar ik vrees dat het wel een aannemelijke kans is.

16. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.657
    8.404
    113
    Vrouw
    Ik hoop ook dat het niet waar is. Er is nog niet bekend wie het naar de buitenwereld brengt.

17. mellanie76

mellanie76 VIP lid

5 aug 2016
    17.645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam
    Onverantwoord gedrag drugs gebruiken als kinderen in huis zijn.
    En dat gaat dochtertje haar vind.
    Het kind heeft een trauma opgelopen.
    Barbie zegt dat zij jarenlang is gebruikt/misbruikt .Maar zij heeft haar kinderen ook in deze ellende betrokken.Ze heeft haar kinderen blootgesteld aan een hoop narigheid.
    Ze doet of zij slachtoffer is, maar de enige die slachtoffer zijn zijn haar kinderen.
    Als wij dit allemaal hadden toegelaten bij onze kinderen.waren wij allemaal onze kinderen kwijt geweest aan jeugdzorg.
    En Barbie kan er maar een zooi van maken.EN er wordt totaal niet ingegrepen.
    Ik zeg niet dat ze voorgoed haar kinderen kwijt moet raken.
    Absoluut niet.
    Maar er moet wel heel wat gebeuren daar, voordat je de kinderen weer terug stuurt.

Minniemouse1974 vindt dit leuk.
  18. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    #119 birds86, 17 jan 2018
    Laatst bewerkt: 17 jan 2018

Goeie vriend ben je dan als je dat naar buiten brengt :rolleyes:
    Er word expliciet gevraagd dat ze in rust kan herstellen en dat het nieuws in grote lijnen blijft en dan gooit beste vriend weer ff wat ballen op. Die zou ik echt een trap in zijn ballen geven ja.

Edit; als dit verhaal dan wel door hem echt verteld is dan. Misschien is de fliar wel met ballen aan t gooien en gebruiken ze hem daarvoor. Who knows...

19. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.353
    28.582
    113
    Wie zegt dat er niet wordt ingegrepen?

Deel Deze Pagina