Barbie weer in het ziekenhuis

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door RoGiJuLi, 24 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Arme kinderen en triest voor haar. Het wordt ook eens tijd dat de media haar links gaat laten liggen, volgens maakt haar dat helemaal gek. Als ze haar naam googelt vind ze niks anders dan gezeik en dat lijkt me ook niet bevorderlijk. Ik geloof niet dat ze hier zelf om gevraagd heeft...

ellessinia, Biny, Tuttebella en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ach een postnatale depressie kan ook iedereen overkomen, dus pas maar op met wat je zegt.

Draaikont, Kerstster, Zoe123 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Dat zei zij toen toch ook?
    Haar leven was toen toch heel anders?

Ben absoluut geen fan van haar, maar zij is gewoon ziek.
    Om dan te zeggen dat zij behoort tot de mensen die nooit kinderen hadden mogen krijgen vind ik heel hypocriet.

dreumesje, Kerstster, Zonnestralen en 10 anderen vinden dit leuk.
  4. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    In mijn beroep kom ik ook regelmatig op de Paaz en ik heb inmiddels geleerd dat psychiatrie niet “even” is en dat wij daar ook eig totaal niet over kunnen oordelen.

SYRV, Angel1980, Draaikont en 19 anderen vinden dit leuk.
  5. lloorrtt

lloorrtt Niet meer actief

Zucht, is het weer zover.

wishfulthinking vindt dit leuk.
  6. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.496
    4.332
    113
    Vrouw
    Heel erg triest, nog triester voor haar kinderen.
    Deze jonge moeder heeft Bordeline. Misschien dat mensen met deze lelijke vooroordelen en conclusies even lezen wat dit inhoudt.

Mijn zus heeft een pleegdochter, haar moeder heeft borderline. Ondanks dat ze altijd haar medicijnen (nu) slikt en erg haar best doet, zal ze nooit meer haar eigen dochter terugkrijgen. Met de reden dat ze erg ziek is. Dit is een behoorlijk heftige psychiatrische ziekte en ook Barbie heeft hier niet om gevraagd.

Draaikont, Zoe123, Brinta en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Volgens mij zoekt zij zelf steeds de media op hoor ;)

Chocolat en Bezige bij vinden dit leuk.
  8. Mammielove

Daarom denk ik dus ook dat de kinderen beter af zullen zijn in een pleeggezin.

Bezige bij vindt dit leuk.
  9. Mi2017

Mi2017 Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.569
    926
    113
    Off topic.
    Ga je dan straks tijdelijk kantoor werk doen van een vriendin begreep ik die ook op een paaz afd werkt. Dat als je zwanger bent het best gevaarlijk kan zijn!

Cindy1977 vindt dit leuk.
  10. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Die kinderen hebben ook gewoon een vader toch? Waarom.een pleeggezin? Wellicht dat hij zijn drankhol in Benidorm kan verlaten om voor z'n kinderen te zorgen??

Verders erg triest voor de kinderen.

Kerstster, heidiane, DastyQueen en 7 anderen vinden dit leuk.
  11. Mammielove

Dat is waar. Als ze daar heen kunnen is dat tuurlijk nog beter.

Youtan vindt dit leuk.
  12. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.807
    8.473
    113
    Vrouw
    Hulp zoeken is 1, maar hulp krijgen is een 2de... tegenwoordig zijn de wachtlijsten extreem lang en moet je soms langer dan een jaar wachten op een intakegesprek. Behandelen duurt dan nog veel langer.

Overal lees ik dat ze hulp zelf moet zoeken etc maar wie zegt dat ze dat niet heeft gedaan? Als je aan de bel trekt voor hulp heb je echt niet meteen een onderzoek/behandelingstraject. Daar gaat maanden overheen.

SYRV, Angel1980, Draaikont en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.872
    5.148
    113
    Home
    heeft ze de eerste keer dan geen hulp gekregen?
    is toch nog niet zolang geleden

zielig voor de kinderen... hoe kan je sowieso na die eerste poging die kinderen weer zo makkelijk bij de moeder laten

14. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Wij doen opname en ontslag medicatie verificatie daar, sommige pat zeggen niets en sommige hun hele levensverhaal. Wij maken in de apo ook chemo’s. Bij zwangerschap stop je met de chemo’s, ga je niet meer naar pat in isolatie en gaat de paaz ook zoveel mog over naar je collega’s. Wij zijn niet zo betrokken bij de pat als de verpleging, maar hebben wel meerdere keren met hun te maken. Sommige vergeet je ook nooit meer, net zoals sommige pat achter de chemo, die vergeet je ook nooit meer. Ik zat altijd die zakken chemo nog een positieve vibe mee te geven. Maar volledig off-topic uiteraard, sorry.

Lief dat je daar aan denkt!

Mi2017 vindt dit leuk.
  15. Mi2017

Mi2017 Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.569
    926
    113
    Ja tuurlijk als je dat leest dan denk ik daar ook aan. Vooral door die vriendin dan. Succes met je zwangerschap. ❤️❤️❤️❤️

Cindy1977 vindt dit leuk.
  16. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik vind het sneu voor haar en de kinderen.
    Niemand wil zo ziek zijn. Geen idee wat er gebeurd is dat zij zo ziek is geworden maar ik heb zo'n vermoeden dat dat aan veel meer factoren ligt dan alleen Samantha zelf.

Kerstster en DastyQueen vinden dit leuk.
  17. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Jemig ik schrik gewoon van de reactie’s hier!

Ondanks dat er zoveel aandacht wordt besteedt aan depressie de laatste tijd en dan nog zo kort door de bocht reageren.

Het kan je ook overkomen.

Draaikont, Kerstster, Jippie en 9 anderen vinden dit leuk.
  18. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Heel sneu voor de kinderen, ook voor haar maar zij moet wel zelf hulp willen.

Ik heb een moeder die psychisch ziek is (waarschijnlijk borderline) maar zij wil geen hulp het ligt allemaal aan anderen etc. bij haar zag je de omslag na kind zoveel en toch nog kinderen er na, dan denk ik dat je toch beter naar je lichaam moet luisteren en niet omdat het hoort kinderen krijgen of omdat je nog zo graag een zoon/dochter wilt.

Ik kan er dus wel over meepraten zelf heb ik 2x een PND gehad en toen besloten dat het beter was niet meer kinderen te krijgen. En ik wilde hulp en de hulp aangepakt.

19. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Precies... Ik ken meerdere mensen met depressies en hulp is écht niet eenvoudig. De stap om er om te vragen is al groot, en vervolgens heb je de moed verzameld en kom je op de wachtlijst.
    Ik heb zelf 11 maanden op de wachtlijst gestaan, in die 11 mnd stond mijn hele leven stil, door een angststoornis durfde ik nog amper de deur uit. Die stoornis is niet door mij uitgekozen.

Zoe123 en Biny vinden dit leuk.
  20. rums

rums Niet meer actief

De kinderen zijn bij vader in spanje. En Samantha heeft een bezoekregeling.
    En het is een schreeuw om hulp anders zoek je een hoger gebouw.
    Ik vind het triest voor haar, haar kinderen maar ook haar ouders.
    En je kunt heel hard roepen dat overkomt mij niet. Maar psychische ziekten daar kies je niet voor net als lichamelijke ziekten.

dreumesje, Kerstster, DastyQueen en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina