https://www.ad.nl/binnenland/snel-opkomende-stroming-werd-duits-meisje-14-fataal-bij-bruinisse~aa86b550/ Opnieuw een kind verdronken. Gebeurd voor de ogen van iedereen. Afschuwelijk!
Het heeft nu nieuwswaarde, de media geeft wat het publiek wil lezen. Heel erg al deze kinderen die verdrinken. Ongeluk zit in een klein hoekje, een paar seconden je kind uit het oog verliezen is al teveel soms Vandaag zaten wij op een vissersboot op zee (toeristisch) garnalenvissen. Het viel mij echt op dat ‘de toeristen’ (zowel de nederlanders als de duitsers) de zee zo onderschatten!! De zee is altijd gevaarlijk en nooit te vertrouwen.
Verschrikkelijk!! Maar echt, het is zo gebeurd... vorige week viel mijn zoontje voor mijn ogen in het zwembadje. En hij bleef roerloos met zijn koppie naar beneden liggen. Deed niks! Gelukkig had ik hem er snel uit, maar wat als ik even een minuutje niet aan het opletten was. Je hoort niks. Doodeng! Het gaat zo snel
Ongelofelijk he. Iemand die ik ken hun kindje van 2 is ook in zo'n babyzwembadje in de tuin verdronken, moeder zat er op 1m vandaan toen het gebeurde. Gelukkig is het kindje er na reanimatie doorheen gekomen. Je zou denken dat ze gaan hoesten en proesten, maar kinderen verdrinken in stilte. Geen seconde uit het oog verliezen dus, 5cm water is voldoende...
Oh wat erg!! Ik hoorde niet eens een plons. Sterker nog, mijn zoontje was niet eens aan het zwemmen maar in de tuin aan het spelen. Hij wilde iets pakken uit het zwembad. Het was een hele goede les voor mij. Als ik dan vandaag een moeder op het strand hier zie, met 2 kinderen onder de 5, beiden zonder zwembadjes tot hun borst in de zee zwemmen en de mama zit constant op haar telefoon en loopt zelfs 30 meter even weg om iets weg te gooien, zonder omver tijken. Ik snap het niet..