Ik vind dat mensen steeds meer het gevoel voor moraal verliezen. Dit is toch niet iets wat door de beugel kan hoe zij zich gedragen? Doodnormaal om jezelf vol met anabolen te spuiten, doodnormaal om te zuipen tot je erbij neer valt en ga zo verder...
Wat word het volgende? Barbie's scheiding? Zo kunnen we wel door blijven gaan. Ik krijg al een beetje medelijden met dit kind. Hoop dat ik het verkeerd heb en dat ze er heel goed voor zullen zijn.
Misschien kunnen allemaal mensen die zo moeilijk doen een eigen topic openen En daar gaan speculeren of het kind wel met liefde zou worden opgevoed etc etc..
Wie is Barbie? (want ik geloof niet dat jullie het hebben over die pop die bij mij op zolder ligt te wachten tot mijn dochter oud genoeg is om er mee te spelen)
Gisteren op editie nl rtl 4 zeiden ze barbîe was een goed voorbeeld voor vrouwen die ook zwanger zijn,want ze dronk geen alcohol enz. het moet niet gekker worden barbie een voorbeeld ja right
We zijn toch allemaal jong geweest? Wie zegt dat ze nog zo is als het kindje er eenmaal is? Ik heb tijdens het stappen mezelf ook meer dan eens lekker laten gaan aan de alcohol en ik heb ook wel meer dan een jointje op en ben ook gaan feesten in Cherso. Nu ben ik zwanger en ben erg rustig, ik drink niet meer en rook niet meer (voor zwangerschap al gestopt) Niet dat ik mij vergelijk met Barbie maar ze geniet op haar manier wel van haar leven. Laat haar lekker in haar waarde, ik denk dat ze hele leuke en lieve ouders gaan worden met anabolen en hairextensions of niet. En wat is normaal? We weten ook allemaal dat ze in het programma flink overdreven met bepaalde dingen voor de kijkcijfers.
ik houd van kansloze tv, net al in love with sterretje enz. maar dit kijk ik echt niet. In de vorige serie heeft ze zo vaak geroepen dat ze het haat om zwanger te zijn en allemaal van dat soort dingen... nee daar kan en wil ik niet naar kijken. Ook al is het niet altijd even leuk (heb bij mijn dochter 9 maanden overgegeven en kon vanaf 20 weken door de extreme vermoeidheid niet meer werken) heb ik zulke dingen nooit gezegd. Ik vind het kwetsend en zo vreselijk....
Arme baby... Weet zeker dat dat kind veel namaak ellende zal moeten ondergaan om zogenaamd leuke TV te maken.
Denk echt dat ze leuke ouders zullen zijn hoor. DAt van die klote zwangerschap meende ze heus niet, ze isn ogal impulsief en dan roep je weleens iets dat je niet meent. Alleen jammer bij haar dat dan gelijk half Nederland dat ook hoort/ziet en een mening over heeft, maar dat is 'het risico van het vak'
en zij roept het niet 1 keer maar continue, nee vind het misselijkemakende tv en die 2 types, sorry misschien grof, maar van mij mogen ze er jeugdzorg meteen opzetten na de bevalling.
inderdaad dat denk ik ook.. en je verandert ook veel zodra er een kindje bij is hoor.. maar dat is het met tv iedereen heeft meteen een oordeel over je.. en vaak een slechte. en já ze heeft het meerdere keren geroepen maar wat denk je? huwelijk regelen alle hormonen en stress er nog bij.. weet je hoe frustrerend dat is?! en zei is iemand die altijd uitging enzo.. is enorm wennen als je dat nu niet meer wilt/kan ivm de kleine!!!
Wat zijn we weer lekker negatief bezig... Niemand is de perfecte ouder en we hebben allemaal een andere levensstyle... Als jullie koffie tijd kijken weten jullie ook dat barbie zelf gezegd heeft dat die ruzie's enzo in barbie's bruiloft ook grotendeels voor de kijkcijfers is... Waarom zullen we die mensen veroordelen op hoe we ze kennen van TELEVISIE.. Al die real life soaps lijken zo dramatisch maar achteraf blijkt toch altijd weer dat het grotendeels volgens script is gemaakt! Als je ze in real life kent en er dan commentaar op hebt is het anders! Ik heb ook gefeest tot in de late uurtjes, gedronken tot ik erbij neerviel, gerookt, soms een jointje gerookt, en gefeest op cherso en andere vakantie bestemmingen maar ben ik daardoor een slechte aanstaande moeder?? Denk toch even na voordat je conclusie's gaat trekken over mensen die je dus totaal NIET kent
Nou idd... de oordelen vliegen hier weer door het topic maar o,wee als wij misschien eens een oordeel over jou vellen! Ik ben ook geen fan van Barbie. Ik vind haar nep, persoonlijk en uiterlijk. Ik vind haar grof in haar taalgebruik. OM over haar vriend nog niet te spreken. Maar een oordeel hebben over de manier waarop ze moeder zou zijn... nee. Niemand is perfect. Ook Barbie niet, hoewel ze daar zelf misschien wel anders over denkt...
De één leeft zo, de ander weer zo... meeste van wat we te zien krijgen van dit programma is net zo nep als d'r haren Ik hou van dit soort kansloze programma's Heerlijk om naar te kijken, en zal dan ook zeker naar het vervolg kijken