Dat is inderdaad grof! Ja ze zijn simpel, en ja ze hebben zich niet bepaald voorbeeldig gedragen op tv. Maar kom op zeg, jeugdzorg? Serieus? Geef die mensen eerst is even de kans om zich te bewijzen voordat je gaat roepen dat jeugdzorg er meteen opgezet moet worden. Wie weet slaan ze wel helemaal om en worden ze prima ouders! Ik denk overigens dat jeugdzorg zich eerst maar eens moet bemoeien met de kindjes die nu op dit moment zorg nodig hebben, ipv kindjes die überhaupt nog geboren moeten worden!
sorry barbie is voor mij tot nu toe alleen nog een voorbeeld geweest voor hoe ik het NIET wil! *ruzie maken met mijn aanstaande, zelf de dag voor de bruiloft.. dat kan toch niet goed gaan.. *Zeggen dat je het zwanger zijn zat bent omdat je zelf ook wil drinken?! *PARDON* Waarom begin je in vredesnaam aan een kleintje als je er nu al zo over denkt? drop je de kleine straks zodat je zelf kan gaan feesten ofzo? *en dan ook nog heel onschuldig op de bruiloft "ja had maar 2 wijntjes gehad en heb rustig aan gedaan dus snap niet waarom het fout ging". je moet gewoon met je tengels van alcohol afblijven als je zo een wondertje in je buik mag dragen.. sorry hoor maar de beelden hebben anders laten zien. *kan nog wel meer verzinnen maar goed.. dat mensen uit scheveningen geen normen er waarden hebben ben ik het totaal niet mee eens. kom er zelf ook vandaan maar denk er heel anders over.. wat jeugdzorg betreft, heb ze zelf ook op mijn dak gehad omdat mijn ex had besloten dat ik na 4 jaar niet goed meer was voor de kinderen, ze komen heel netjes langs en vragen overal alles na.. gelukkig dacht mijn omgeving er heeeeeel anders over dan mijn ex maar het doet wel wat met je.. je krijgt wel heel wat op je dak hoor als je hun over de vloer heb gekregen, ik hoop dat ze veranderd.. en wel aan het kleintje gaat denken en niet enkel aan zichzelf.. kijk iedereen dit is mijn mening daar hoeven jullie het ook niet mee eens te zijn, maar hoop wel dat het goed komt met dat kleintje, die kan er ook niets aan doen..
'It takes a whole village to raise a child' kwam metene bij me op toen ik deze reacties las. Zij zijn nl. het voorbeeld van opvoeden met de hele buurt. Ze zullen geheid gaan stappen en kindjelief stallen bij oma en opa. Maar dat is nog steeds geen reden om iemand zijn kind af te nemen/jeugdzorg erop te zetten. Enja, dat aso...ik weet niet, simpel meer. Heel soms krijg ik een paar van die types aan mijn balie en ze zijn juist altijd enorm aardig...en netjes tegen me. Ik ben geen fan van een leven zoals zij die leiden, maar je hebt zovele verschillende types, ze zullen mij ws. een geitenwollensokkentype vinden, als ze al wat van anderen denken, ze leven zo enorm in hun eigen stukje wereld Ik was wel steeds verbaasd toen ik haar manlief zag, waar in godsnaam die anabolen dan zitten? heeft 'ie ze in zijn buik gespoten soms