Deel 1? Kan me niks meer met een zonnebank herinneren. Maar als je alles van die filmreeks af zou moeten laten hangen... nee, dan is de conclusie toch juist dat je er toch niet aan ontkomt...
dat was inderdaad geen fijn gezicht nee......... Nu ga ik sowieso al niet onder de zonnenbank, maar kan me voorstellen dat je daarna helemaal niet meer zou gaan..
Mooi bruin? Sorry, maar ik vind haar er echt niet uit zien. Zeker niet sinds ze zwanger is... Ze heeft een behoorlijk dik gezicht gekregen, helaas weinig aan te doen. Heb ik ook last van... Maar door haar haarkleur en dat bruine tintje valt het alleen maar meer op heb ik het idee. Dus vraag me af waarom je er zo uit zou willen zien Tenzij je natuurlijk een mooie bos donker haar hebt, dan zal het vast mooier staan.
haha ik bedoelde met lekker bruin ook niet mooi bruin hoor. ik vind het ook een beetje heeeeel erg overdreven bruin.. maar juist omdat die bruine kleur zo enorm aanwezig is vroeg ik me af of ze onder de zonnebank ging... vandaar ik ben best wit van mezelf en een licht tintje vind ik mooier maar wil geen risicos lopen dus ga ik dan tog liever helemaal nooit onder de zonnebank de komende maanden.
En anders smeer je je toh goed in voor je onder de zonnebank gaat? De hele zonnige dagen die er geweest zijn heb ik mijn gezicht constant met factor 30 in gesmeerd, heb nog nooit zoveel gesmeerd en heb nu toch een redelijk bruin gezicht.... Zonnebank is hier verder niet gebruikt, maar voor diegene die het wel willen die kunnen zich dan toch met zonnebrandcreme goed insmeren en dan er wta vaker onder gaan..... Tenminste lijkt mij en dan heb je wel een mooi bruin kleurtje.... Enige nadeel lijkt mij dat je het dan zo warm hebt en de baby het dus ook warm krijgt en last van het licht misschien heeft.....
Wat doet Barbie niet?! Ze heeft zich toch ook klem gezopen tijdens haar bruiloft terwijl ze 20 weken zwanger was?! Maar goed, dat mens is zo dom dat je het haar eigenlijk niet eens kwalijk kan nemen...
Lekker lelijk bruin... Sorry maar barbie is.echt zo dom... Dat wordt nog wat met haar. En mijn gyn zei zonnenbank niet doen, toen ik dat vroeg voor de bruiloft dus heb ik voor spraytanning gekozen. Daarnaast barbie heeft en gedronken tijdens haar zwangerschap en gevlogen met 35 weken dus ja hoe dom ben je dan!
Ik heb tot 20 weken om de 2 weken nog gezonnebankt omdat ik ging trouwen en een kleurtje wou hebben.. Heb t wel tien x aan de ha,vk en gyn gevraagd of t kwaad kon voor de baby.. Antwoord was echt Nee, alleen alles waar te voor staat zou niet goed zijn... Ook deed ik zelf wel een handdoek over mijn buik en moest uitkijken voor een masker... Sinds de 20 weken ben ik niet meer geweest, ik wacht wel weer met een kleurtje tot ma de bevalling..ik weet dat t geen kwaad kan maar durf t niet meer...toch bang voor een maskertje nu ik verder ben... Over spraytan las ik ddat dit juist in je bloedbaan kan komen maat weet niet of dit klopt?
Barbie's baby: http://www.geenstijl.nl/archives/images/barbybaby2.jpg Barbie lijkt me nou niet echt het soort dat je als voorbeeld voor je zwangerschap/moederschap wil gebruiken, *proest*. Heb nu al medelijden met dat kind....
Ik wou net schrijven, barbie lijkt me niet echt een voorbeeld voor een zwangere vrouw! Drinkt op haar bruiloft, gaat onder de zonnebank, drinkt de hele zwangerschap cola light en laat een tattoo zetten wanneer ze hoog zwanger is... Oja en vliegt met ruim 35 weken. Echt een goed voorbeeld hoe het niet moet volgens mij!!
Het is ook schadelijk voor jezelf dus ook voor je kind lijkt me dan! Ik vind het iig niks zo 'n zonnebank! En de meeste verloskundigen raden het toch echt af hoor! Die ene die het niet afraadt zal zelf wel zo'n barbie type zijn, ik hou er echt niet van!
Dat vliegen is niet zo erg hoor, gaat vooral om je eigen ongemak tijdens het vliegen..maar voor de baby kan het geen kwaad volgens mijn huisarts en verloskundige. Ik ga met 34 weken 4 dagen naar Duitsland en ik kan kiezen of 7 uur met de auto of een uurtje vliegen ..dus makkelijke keuze Volgens mij vk geen enkel probleem.
Idd barbie vInd ik niet echt een goed voorbeeld .. En Jeetje wat is ze dom ,Heb idd medelijden met dat kindje .. pff zap na 10 minuten altijd weg ..vreselijk programma !
Maar zo bruin als Barbie is, is niet met mate hoor.... Wat betreft zonnen: het kan idd wel, maar bij rechtstreeks in de zon zitten of onder de zonnebank, kan de temp in de baarmoeder wel fors oplopen, (net als wanneer je te heet gaat badderen: ook dat wordt afgeraden). Die temp-stijging is schadelijk voor je kindje en daarom wordt schaduw wel aangeraden. Ook in de schaduw wordt je trouwens gewoon bruin...
Wat betreft vliegen: dat kan gewoon. Vliegtuigmaatschappijen willen na de 36 weken je niet meer aan boord hebben, omdat ze geen enkel risico willen lopen op een bevalling in de lucht, maar dat is dus de reden dat je als hoogzwangere niet meer kunt vliegen, en niet omdat dat voor jou of de baby dan niet meer goed zou zijn.
barbie is een beetje dommig als je het mij vraagt dus kan me goed voorstellen dat zij bepaalde dingen wel doet die afgeraden worden.. Anyway... In de zon mag je wel, wel goed smeren, en misschien wat voor je buik.