Dat bevat aspartaam en daarvan wordt normaal gesproken al aangeraden niet meer dan een bepaalde hoeveelheid te nuttigen. En die hoeveelheid overschrijdt Barbie ruimschoots, voor zover dat vanaf TV te beoordelen is....
Oooit gehoord van spray tanning !!! Dat doet ze namelijk denk ik want het blijf 3 maanden zitten op je huid en is niet schadelijk voor je lichaam of voor je baby... Iedereen kan het doen en geloof dat het maar 30 a 50 euro is en je bent 3 maanden lang mooi bruin....
als zei een tattoo gezet heeft dan zit die tattoerder goed fout die mag geen tattoo zetten bij zwangere vrouwen das zeer gevaarlijk... elke tattoshop waar ik nog geweest ben vroegen ze gelijk jij gaat geen tattoo zetten toch want dat doen we niet met zwangere vrouwen... maar daar kwam ik nooit voor gelukkig ...
nooit gehoord dat het niet mag, wel gehoord dat een tattoo zetten niet handigis ivm veranderingen van je huid ed tijdens je zwangerschap.. MAar om te zeggen dat het schadleijk zou zijn? Dat wist ik ook niet...
ja dat zei mij vaste tattoeerder.. en idd als je een tattoo zet met je zwangerschap kan de inkt slecht uitvallen op je huid... En het inkt is wat in je lichaam gezet word komt ook in het bloed en dat bloed heeft de baby ook en das schadelijk namelijk....
Wanneer een tattoeerder zich aan de regels houd mag hij het niet eens, als dit bij controles blijkt kan ie gelijk zijn zaak sluiten. Ze had de kleine haar naam laten zetten voor de bevalling (ik geloof niet dat ze voor de zwangerschap dit heeft laten doen ) Idd de inkt vermengt met je bloed en zoals iedereen weet kan het dan bij je kind komen, daarnaast heb je veel meer kans op infecties oa doordat je weerstand lager is.
IK zou er niet voor kiezen om onder een zonnebank te gaan terwijl ik zwanger ben. Is dus echt niet goed he. Als ik het wel zou doen dan zou mijn gyn me compleet voor gek verklaren. Onderstaand stukje heb ik gecopieerd : Zonnebanken worden toch meestal afgeraden: Het is goed mogelijk dat gynaecologen het gebruik van de zonnebank afraden om diverse redenen: het zwangerschapsmasker (de pigmentvlekken waarover hierboven beschreven) en de linea negra (donkere streep van de navel tot het schaambeen) kunnen zichtbaar worden. Deze verkleuringen van de huid gaan vaak pas na weken of maanden na de bevalling weer weg en in sommige gevallen helemaal niet meer. Het is daarnaast mogelijk dat het te warm wordt voor de foetus. Een foetus heeft zelf geen temperatuurcontrole en moet dus jouw lichaamstemperatuur ondergaan. Net zoals broedeieren een zeer specifieke temperatuur nodig hebben om te broeden, heeft ook de foetus een regelmaat aan temperatuur nodig. Een tip als je toch even in de zon gaat: leg een (keuken)handdoek op je buik. Als je onder de zonnebank gaat: wikkel een handdoek rond je lichaam (dus ook de rug) om je foetus te beschermen tegen het licht. Dit is zeker belangrijk vanaf de 7e maand van de zwangerschap, want vanaf de 7e maand kan de foetus licht zien. Een te hoge temperatuur in de baarmoeder verhoogt het risico op een miskraam, neurologische afwijkingen bij de baby en cardiologische afwijkingen. Daarnaast is de lichaamstemperatuur van je baby al iets hoger en stijgt jouw lichaamstemperatuur ook (ongeveer met een halve graad). De extra warmte geeft het lichaam in principe wel af via de huid. Vochtverlies is ook een probleem: drink dus voldoende water. Als er te veel vochtverlies is, dan zou de bloedtoevoer naar de placenta afnemen. Kleine nota: Zonnecentra zijn wettelijk verplicht zwangere vrouwen te weigeren.
ik vind haar toch oerlelijk bruin, vooral als ze dan ook nog eens coverstick op haar lippen doet ipv echte lippenstift/lipgloss snap ook niet waarom ze zichzelf barbie noemt de echte Barbie is classy en heeft een porseleine ivoorkleurig huidje, en kleed zich elegant samantha kleed zich ordinair, heeft een huid waarvan lijkt of ze zich met modder heeft ingesmeerd, haar nepwimpers bungelen eraf, haar echte haren zijn nog doder dan dood, en haar taalgebruik en manieren zijn totaal niet classy te noemen
Goh, weer wat geleerd. Ik dronk juist cola light (niet dagelijks hoor) ipv normale cola vanwege de cafeïne. Denk je goed bezig te zijn.. Maar ze zullen het vast in grote hoeveelheden bedoelen. Denk dat 1 glaasje per dag niet zoveel kwaad kan..
1 glas niet nee. Ik weet zo uit mijn hoofd niet meer om welke hoeveelheden het gaat, maar ik geloof vanaf 4 glazen per dag ofzo, dat je de hoeveelheid aspartaam overschrijdt. Je kan daar namelijk behoorlijk van aan de diarree raken... Maarrehm.... cola light bevat geen suiker en weinig calorieen, maar wel cafeine toch?
Ik heb het zowel aan de vk, gyn als ha gevraagd en je mag met mate gewoon onder de zonnebank of de zon in. Wel moet je je goed insmeren en als het ff kan koelen. Bij de zonnebank kan je vaak ook ventilator aan zetten en als je die gewoon op zn hoogst zet krijg je het ook niet zo warm. Ik zou niet als het buiten 23 graden is onder de zonnebank gaan, want dat word wel weer erg warm.