Navelpiercing en zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door patricia111009, 8 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patricia111009

patricia111009 Niet meer actief

Hoi meiden, ik ben nu 28 weken en 4 dagen zwanger van me 2e kindje. Met me 1e zwangerschap heb ik me eigen normale navelpiercing ingehouden tot ik beviel! Nu begon mijn navel rood te worden, en had ik hem vervangen voor een zwangerschapspiercing maar ging het helemaal ontsteken en pijn doen, ik heb hem er gelijk uit gehaald, maar ben zo bang dat het open gaat scheuren ofzo als mijn buik gaat groeien... Me gaatje lijkt nu ook ( na 1 dag ) al dicht te zijn! Wie heeft dit nog meer gehad? En wat nu?

2. patricia111009

patricia111009 Niet meer actief

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    ik denk dat je post in het verkeerde topic staat... beter deze post laten verplaatsen naar het gedeelte "zwangerschap"

4. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Bij mijn vorige zwangerschap heb ik mijn navelpiercing er met ongeveer 16 wkn eruit gehaald, geen last van gehad.

5. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Bij mijn eerste zwangerschap heb ik mijn zwangerschapspiercing tot einde zwangerschap (35 weken) erin laten zitten.

Bij mijn tweede zwangerschap heb ik de zwangerschapspiercing er met 33 weken uitgehaald want ik vond het te strak. Nu 4 maanden na de bevalling nog steeds niks erin maar het gaatje zit er nog steeds.

Gaat niet openscheuren hoor. Ik zou het gewoon goed verzorgen. Waarschijnlijk is het een beetje ontstoken.

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Verplaatst naar zwangerschap.

7. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Bij de eerste heb ik hem er al met 20 weken uit gehaald en er is er nooit meer 1 in gekomen.
    Het gaatje is niet gescheurd ofzo maar wel dicht gegaan.

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik hem er ook uitgehaald om dan binnen 1week ff een zwangerschapspiercing erin te doen.
    Hij was toen ook al heel snel van de binnenkant aan het dicht groeien.
    Heb hem zelf toen weer een beetje doorgeprikt:$

Nu heb ik toevallig sinds gisteren avond weer een zwangerschapspiercing in:D
    Helemaal gelukkig ermee nu want begon flink te jeuken enzo:(

9. iriani

iriani Lid

1 sep 2008
    67
    0
    0
    Als hij nu ontstoken is, dan is de kans wel groter dat hij dichtgroeit. Als je dat niet wil zou ik hem er wel weer in doen en dan goed verzorgen.

Deel Deze Pagina