Zag net reclame dat ze op rtl5 een serie gaan uitzenden over de bruiloft van barbie.. Moet altijd wel lachen om haar acties Gaan jullie kijken ?
Uit nieuwschierigheid zal ik heus wel is langs zappen. Ze is toch ook zwanger? Ben daar meer benieuwd naar eigenlijk
Ik ga het wel kijken Vanaf wanneer komt het op tv? De laatste tijd is er toch weinig boeiends op tv, en vermaak me daar dan maar mee haha Oh oh cherso trouwens nooit gekeken, daar vond ik niks aan. Barbie lijkt me trouwens wel echt aardig en sympathiek in real life
Ik ga zeker kijken, puur vermaak die meid op tv, haha!! Ik weet toch dat ik te nieuwsgierig ben om niet te kijken Ze lijkt mij trouwens ook wel heel aardig in real life idd! Ze komt wel sympathiek over
Laatst zag ik op MSN een foto van barbie met vriend en zijn zoon. Barbie en vriend echt onwijs zonnebank bruin en dat jongetje was echt een bleekscheet om te zien. Waarschijnlijk was hij de enige die er normaal uitziet en zijn barbie en vriend gewoon de energierekening lekker aan het opstoken met de zonnebank. Lachwekkend vond ik het!
Ik ga het ook niet kijken. Het zal best een aardig meisje zijn, maar als je jezelf zo dom houdt, vind ik het bijna een belediging voor alle dames.