Barbies bruiloft

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door LittleMonsters, 19 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Wat een televie zeg... De eerste keren vond ik nog wel grappig, maar wat een kansloze relatie hebben die 2. Ik ben benieuwd hoe lang ze het volhouden samen.

2. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Wat een televisie zeg.. vreselijk.

Die Michael, gatver wat een nare vent is dat.. Aandachtsgeile sentimentele anabolenhenkie..gatver.

Komt toch niet goed haha.
    Ik denk trouwens echt dat er veel in scene is gezet.
    En ik denk dat RTL die bruiloft wel betaald hoor.

Sowieso, waar doen ze het van. Weet je hoeveel extensions, permanente make-up, anabolen en al die troep kost.
    En ze doen geen flikker de hele dag.

3. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Nou niet alleen in Den Haag hoor ;)
    Rotterdam e.o. ook!

Zijn toch ook kuttelikkertjes.

4. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Er wordt van alles gesponsord joh en zij krijgen heus wel geld voor die afleveringen. en volgens mij zijn die woonlasten niet zo hoog daar als ik dat huisje bekijk. vind het echt leedvermaak, gewoon grppig om te kijken maar ik zou me wel schamen als dat mn dochter of zoon was..... vind het wel leuk voor dr dat ze zwanger is maar ik vraag me wel beetje af of ze er klaar voor is.

5. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Sowieso kregen ze destijds de extensions gesponsord, maar niet door RTL. Je zag ook hoeveel ze aangeboden kreeg op die trouwbeurs. Natuurlijk wordt die bruiloft wel gesponsord door RTL, waarom heb je anders een manager die het budget bijhoudt? Snap er ook geen reet van hoe ze rond komen?? Werken ze doordeweeks gewoon en is alles in het weekend opgenomen ofzo?? Die vent loopt gewoon in een moncler-jas van zo'n 400 euro, burberry, dior, Armani e.d. Heel vreemd. Toen ze bij RTL-boulevard aankondigde dat ze zwanger was, wilde ze dat persé opnemen bij coccinelle, terwijl RTL naar de prenatal wilde, maar dat vonden ze blijkbaar beneden hun stand. Vind het wel grappig om te zien want vind Barbie best lief eigelijk, denk dat ze heel zorgzaam is.

6. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    5 consumpties in de envelop, tjonge tjonge zeg.
    Als t zo moet zou ik geen feest houden.

7. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Vind het echt een schande dat heel NL zit te lachen/genieten van zo'n stel, waar een kind geboren gaat worden. Doodzielig voor dat kind, nog onwetend van wat hem/haar te wachten staat zit het in de buik. :(

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Volgens mij is de helft van die merkzooi die ze aan hebben nep. Want als het echt is, staat het namelijk niet koeiengroot op de kleding;)

Maar ik dacht dat die vriend in de bouw ofzo werkte.

En ik denk niet dat die ouders zich schamen, want zoals je kon zien was die hele familie/vriendenkring van hun precies zo. Dus zij weten niet beter.

9. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Woehahahaha, volgens mij ligt dat meer aan jou goedgelovigheid, want voglens mij was dat gewoon een grapje...

10. Angela2009

Maar wij zien de helft maar of misschien maar een kwart.
    Dat programma wordt geknipt en geplakt.
    Dus echt goed oordelen kennen wij niet van achter onze televisie.

Zolang het kindje geen liefde ontbreekt komt dat kindje niks tekort.
    Een dak boven zijn/haar hoofd, kleertjes, eten en familie.

11. Angela2009

Waar ik dus niet tegen kan dat hij zijn vrijgezellenfeest heeft en Barbie belt dat ze hem niet gehoord heeft die dag.

Pfffffffffffff het is zijn vrijgezellenfeest. Moet hij bij elke scheet die hij laat contact zoeken.

Ik zou gek worden in zo'n relatie dat je elkaar maar 100x moet bellen op een dag om niks!!

En wel moeilijk doen over een striptease bij hem maar zij krijgt er wel 1.

Nou dan zou der bij mij niet ingaan hoor.

12. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Stik hier zowat in mn cola hahaha
    Was dat echt zo ja? Wat een stel :$

13. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Als je de aflevering van vorige week kijkt bij 5.50 minuten, verbaas me nog steeds over haar haar zonder extentions :$

14. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Het zijn gewoon 2 engerds... je zult er maar een kind van zijn zeg, arm ding.

En waar die hun geld vandaan halen? Ik denk van niet al te zuivere zaakjes... ze kunnen dan in dure kleren rondlopen, ze zien er ontzettend goedkoop uit.

15. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Zou het? :)
    Ik heb een grapje snel door, maar dit leek me echt serieus eigenlijk....

16. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Alleen dat gescheld, geruzie en het gebruiken van het woord kanker vind ik al een slechte situatie voor een kind. Dat is toch geen voorbeeld?

17. Sweetheart86

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Ik vind van mijzelf wel dat ik redelijk verstand heb van merken en draag zelf ook burberry en ik denk dat die kleding wel echt is. zij draagt wel meer haagse markt achtige dingen vind ik maar hij heeft voornamelijk burberry moncler, EA etc. aan. misschien zit hij in de bouw of heeft hij andere duistere zaakjes. Lekker boeiend, en idd die bruiloft word gewoon gesponsord.

Nee hun ouders schamen zich niet waarschijnijk, ik zeg aleen dat IK mij zou schamen met zo'n dochter of zoon.

Barbie heeft volgens mij wel een lief karakter ja haha, hijs alleen niet zo gezellig volgens mij.

maar ach tis maar tv hoor! ze knippen en plakken idd een hoop

18. Chai

Chai Niet meer actief

Jah, ze zei dat ze haar haar zwart had geverft en dat vond ze niks.
    Daarna heeft ze het terug blond geverft en was alles dood.
    Dat is ook wel te zien aan dat rare bosje stro!
    Ik schrok me ook de hoempapa..

19. Sweetheart86

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    oja en ze helpen idd die merken wel beetje naar de filisteinen (of hoe je dat ook schrijft)

want burberry was vroeger MEGA mega kakmerk en nu eerder omgedraaid..... haha

20. zustertje

zustertje Niet meer actief

Haha volgens mij was dat een grapje hoor! Zo vatte ik hem in elk geval op...

Maar wat ik mij afvraag werken barbie en haar vriend niet?

Deel Deze Pagina