Nou je kan zeggen wat je wil maar het is gewoon een plaatje hier hoor. Mooie jurk, make-up en haar kloppen gewoon. Ik vind het heel mooi!!
Nou zou ik zelf nooit in een roze jurk trouwen, maar ik vind m bijna mooi de makers hebben hun best gedaan. En Barbie zelf mag dr mede dankzij kapperswerk en goeie visagie zeker wezen Zo zou ze dr make up vaker moeten doen!! Toppie! Moest wel ff grinniken toen ik die koets op de foto zag ze heeft toch dr zin gekregen haha Met roze bandages om
Ik hoop dat het snel te zien is bij rtl xl. Kan ik het eens terug kijken. Heb wel een foto op hyves gezien.
@carulli, dit waren foto's de uitzending is nog niet geweest, komt wekelijks op dinsdagavond geloof ik
Ah oke. Maar meestal kan ik het savonds niet kijken, vaak op een tijd dat de kids naar bed moeten en de jongste eten.. Zal het proberen te onthouden, wil het toch wel eens zien
ik volg heel die barbie niet maar zag nu fotos van haar in de telegraaf. zonder gein. dr jurk is keimooi. zou er zelf nooit voor kiezen maar hij staat dr geweldig. zonder meer
Vind het wel grappig trouwens, Barbie heeft haar zin met dr koets met paarden en Michael zijn Aston Martin .. En nog de roze limo natuurlijk!
vind de jurk erg mooi hoor!!! zo te zien hoefte micheal ook niet in de koets alleen barbie en papa haha
gek genoeg, vondt ik haar er ook mooi uitzien !! mooie jurk ( gelukkig niet helemaal roze !! ) haar en make-up mooi gedaan....