eerlijk is eerlijk, ze zag er heel mooi uit. Haar haar was goed gedaan, normaal zie je die enorme extensions wat er niet uitziet en nu was t mooi!
Ik vind haar er ook mooi uit zien! Bij alle verhalen die rond gingen e.d. valt het me alles mee. Ze is inderdaad nog heel plat ja, bijna geen buikje.
Ja, mij valt het ook reuze mee! Gelukkig maar, zag echt de meest verschrikkelijke zuurstokroze jurken in gedachte, inderdaad a la big fat gypsy wedding
Ik vind het echt een prachtige jurk... had eerder die jurk in het helemaal roze verwacht. Erg mooi hoor!
Vanavond weer een uitzending toch?? Ik moet je zeggen: Ik vond de jurk echt heel mooi, dat had ik niet verwacht. Zelfs mijn man zei dat ie t een mooie jurk vond, dus dat betekend genoeg, Ik zou t zelf niet aantrekken, maar hij stond haar echt heel erg mooi, in combinatie met dr make-up e.d was t helemaal netjes en goed verzorgd. Ook t pak van hem vond ik er erg goed bij passen!
krijgen eerst het vrijgezellenfeest van barbie geloof ik.. dan zal de bruiloft volgende week worden uitgezonden?
Dure merkkleding/bruiloft/extentions/nagels etc en nog beltegoed op? Hij maakt 4x per dag het hele huis poetsen maar je zag de kaksporen nog in de plee hihi, zagen jullie dat ook nadat hij klaar was met de wc poetsen?