Zou je denken? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je zo bent, dat heb ik ook met die Britt. Die houdt zich ook heel erg dom.
Ga het niet kijken. Krijg altijd last van mn ogen door haar "schitterende" witte make-up en haar op dat zonnebankbruine hoofd.
Idd. Brit is afgelopen jaar geslaagd voor de Havo en nu haar autotheorie, maar ze weet zogenaamd niet hoeveel 2x3 is terwijl ze toch echt een wiskunde examen heeft gehad op de havo. Havo haal je niet als je zo extreem dom bent als Brit doet overkomen
Ik kom haar wel is tegen. Het is een lieve meid volgensmij. Ze is heel anders in het echt dan ze haar op tv doen overkomen. Ik ben wel benieuwd naar haar bruiloft!
Wat ik wel opvallend vind als ik haar zie is dat ze helemaal niet zulke rare make up draagt als op tv... Ze ziet er gewoon leuk uit en niet als een clown.
die lampen doen ook niet veel goed hoor.. gaat je hooft van glimmen etc etc en alles wordt op tv tien keer erger gemaakt..
Inderdaad... Integenstelling tot Britt denk ik wel dat Barbie gewoon echt een beetje dom is, dat wel. Ik vind Britt alleen verschrikkelijk dat dan weer wel.
Ik weet het niet.. Iedereen heeft zijn prioriteiten op andere vlakken liggen dek ik.. Kan je nog wel dom zijn ze komt wel op tv en heeft haar eigen show.. Moet ik nog maar eens voor elkaar krijgen
Ja nee, ik doelde ook meer naar het fake dom zijn ofniet. Maar het zal mij verder ook een worst wezen wat iemands iq is verder hoor. Ze heeft het zeker leuk voor elkaar, al zou ik niet met haar willen ruilen.
ze was op de 9 maanden beurs (de openings dag) met allemaal camera's om zich heen. Mijn zoontje ging helemaal naar haar lachen stond ze even snel tegen hem van "hallo liefie "
Ik heb er toch zin in!!! Vriendlief houdt ook van slechte tv gelukkig. Zet de popcorn maar vast klaar haha. En dan straks ook nog Echte Meisjes Op Zoek Naar Zichzelf Jeej!!!