Bah bah en nog eens bah Sommige doen jaren moeite om zwanger te worden via de mmm En zo'n schepsel bezorgd haar kind dadelijk het FAS syndroom, want ze vind de alcohol belangrijker dan de gezondheid van der kind.. Lekker kotsen, net goed, ik hoop dat ze dood en dood ziek is geweest Zo iemand gun ik echt geen kind, en dat zeg ik niet gauw Als je dat nog niet voor je kind over hebt dan ben je een kind niet waardig in mijn ogen
Die heeft wel meer als 2 wijntjes op hoor! Hoorde je dr niet met dubbele tong tegen dr vader praten in de wc. BAH!
Nou, niet te snel roepen van niet! FAS komt door alcohol... Of het nou 1 slok wijn of 1 fles jenever is, maakt wat dat betreft niet uit. Helaas...
Als ze het nu doet, waarom dan niet vaker he.. En er is GEEN veilige ondergrens voor alcohol gebruik tijdens de zwangerschap. Dat ze zich maar dood mag schamen zo op tv
Omdat ze barbie is is het heel erg dat ze een wijntje heeft gedronken.. Als je weet hoeveel mensen er roken tijdens de zwangerschap en drinken.. Volgens cijfertjes drinkt 35/50% van de zwangere wel eens een alcohol houdend drankje