Je had mij moeten zien om mijn bruiloft had geen druppel gedronken maar zeker een half uur op de plee gezeten incl kotsen etc etc Ik voelde me alsof ik onder de biertap had gehangen. Ik was ook helemaal kapot en was het liefst om 9 uur al naar huis gegaan.. En dan was ik ook nog niet eens zwanger.. Misschien heeft ze wel gewoon extreem last van misselijkheid..
Overigens zei die oude vriendin van Barbie ( in een voorstukje van de week ) Ach wat maakt het nou uit die baby word echt niet dronken geboren hoor. Waarom dat zeggen als er geen alcohol gedronken is?
Och sjees dan heeft ze wat gedronken, so what, zolang je het zelf niet bent. Ik vind het altijd dat er zo snel wordt gedaan dat iemand dan een of ander verschrikkelijk monsterachtige moeder is/wordt. Kom op zeg
Owh k bedoel er trouwens niet mee dat ze een moeder from hell word hoor Ik vind het zelf alleen niet verantwoord om te doen.
Ik zit nu met verbazing te kijken dat samantha zegt: "Als het een jongen is ga ik huilen hoor" oh my!
jup en dan had ze waarschijnlijk moeten wennen, maar er ook van gehouden!!! tja als je in je hoofd hebt het wordt een meid dan zal je er vast aan moeten wennen als het een knul wordt!
jup en dan had ze waarschijnlijk moeten wennen, maar er ook van gehouden!!! tja als je in je hoofd hebt het wordt een meid dan zal je er vast aan moeten wennen als het een knul wordt!
Nou meer het idee dat je het zo bot zegt! Tuurlijk heeft iedereen zo haar/zijn voorkeur, maar dit was wel heel bot. Neemt niet weg dat het er wel heel leuk uitzag, zo een blije barbie
Ja vond ik ook.. moest even slikken en denken aan de vrouwen die heel veel moeite moeten doen om uberhaupt zwanger te worden..
trouwens mooi mensen die commentaar geven op haar wens!!! want denk dat iedereen wel een voorkeur heeft maar bijna niemand spreekt dat uit! en zij wel en dan is het niet goed :S