Barbies bruiloft

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by LittleMonsters, Feb 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bops

Bops Fanatiek lid

Jan 22, 2012
    1,057
    0
    0
    Ik ben het gewend hoor, afentoe best handig dat blond zijn.
    Kan je je afentoe stommer voordoen dan je bent:D

2. mamavanJenA

mamavanJenA Actief lid

Dec 9, 2010
    433
    0
    0
    hihihi

3. Bops

Bops Fanatiek lid

Jan 22, 2012
    1,057
    0
    0
    Ik heb zin om te snacken!

4. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,883
    395
    83
    heb al hele bak popcorn op hahaha

5. Bops

Bops Fanatiek lid

Jan 22, 2012
    1,057
    0
    0
    Nou ik ga beginnen met cracker met kaas! :p

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik zit aan de zonnepitjes :)

7. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,883
    395
    83
    wat gezond allemaal hahahaha

8. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Ik net een kiwi haha

9. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,883
    395
    83
    brrrr gezond hahahaha

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Goh inderdaad, waarom kotste ik eigenlijk de hele dag door tijdens mijn zwangerschappen, dat hoort toch alleen sochtends????
    ;)

11. Eerised90

Eerised90 VIP lid

@Foxter, ik ook hele dagen door hoor, zelfs 's nachts soms.. Bah als ik eraan terug denk!

12. Bops

Bops Fanatiek lid

Jan 22, 2012
    1,057
    0
    0
    Ik zou een klacht indienen! ;):p

13. bagheera

bagheera Bekend lid

Aug 2, 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind dat barbie best blij mag zijn met haar meisje. Als je een voorkeur hebt en het blijkt zo te zijn waarom zou je niet enthousiast mogen reageren? Wordt nu beetje gesuggereerd dat als het een jongetje was geweest ze het niet zou willen ofzo.

En sorry hoor maar altijd maar dat rekening moeten houden hoe ongewenst kinderloze vrouwen zich wel niet zouden voelen..! Alsof vrouwen die het geluk hebben wel zwanger te mogen zijn niet openbaar blij mogen zijn of mogen klagen. Pfft dat gaat me echt te ver.. Zo heb ik een collega die al drie miskramen heeft gehad waaronder een tweeling van 13 weken. Heb haar elke keer gefeliciteerd en getroost als het mis ging. Vind het echt enorm
    verdrietig voor haar. Maar een felicitatie voor mijn zwangerschap kon er niet van af...

14. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    sja als je die discussie gaat voeren dan is dat wel lastig maar ook erg persoonlijk.. ik heb er ook 4 jaar over gedaan om zover te komen en vond het in de zwangerloze periode ook erg lastig als mensen er zo mee omgingen zoals barbie soms doet in de serie. Natuurlijk waren wij keer op keer verdrietig als anderen vertelden dat zij zwanger waren, en wij steeds niet, niet omdat je het ze niet gunt, maar meer omdat je het jezelf ook zo gunt en niet weet of het ooit zal gebeuren.. stel je eens voor dat je misschien nooit een kindje zou hebben of zal krijgen.. dat gevoel.. alsof je wereld instort, je toekomst valt weg..
    Maar om mij hoef je daar geen rekening mee te houden, al zijn sommige opmerkingen wel eens lastig.

15. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

och verschrikkelijk lijkt het me..

een vriendinnetje heeft het ook gehad ze vond het verschrikkelijk zwanger zijn ze zei ook 1 keer maar nooit meer. ze heeft 4 keer in ziekenhuis gelegen vanwege uitdroging.. hoevaak ze niet heeft gezegt ik stop ermee ik wil niet meer dan maar geen kind..

het kan rare dingen met je doen hoor..

16. Bops

Bops Fanatiek lid

Jan 22, 2012
    1,057
    0
    0
    Volgens mij moet jij nog maar even de reacties beter gaan lezen, niemand heeft namelijk gezegd dat ze niet enthousiast mag reageren.

Over het onderste gedeelte, probeer de rollen eens om te draaien, wedden dat je het dan begrijpt?
    Ik heb het van dichtbij meegemaakt, en ja ik begrijp mijn vriendin echt heel goed ondanks dat ik het zelf niet heb meegemaakt.

17. bagheera

bagheera Bekend lid

Aug 2, 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Katek ik kan me ook niet voorstellen hoe dat is! En eerlijk waar ik moet altijd even slikken als iemand zoiets verteld want het lijkt me heel erg als je dat mee maakt. Wat ik probeer te zeggen doet niets af van verdriet wat andere voelen. Dat even gezegd te hebben!

Ben alleen van mening dat ook dit een taboe is om voorkeur te hebben en als ik de reacties hier lees blijkt dat ook wel.

En opmerkingen zoals die hier eerder werden geschreven zijn heel herkenbaar van vrouwen die (nog) geen kinderen konden krijgen. En dat vind ik heel erg dat dat argument zo wordt ingezet.

18. veronique22

Mar 31, 2008
    92
    0
    0
    vond het wel beetje vaag hoor gister, ze ging weg van haar eigen feest want ze was beroerd en het was haar allemaal teveel enzo, maar wel zoals zei het zij hebben ze wel heftige seks gehad...hmmmm als je echt beroerd bent heb je daar volgens mij niet echt zin in toch ;)

maargoed ze krijgt wat ze wil een meisje...hoop dat het kindje wel een beetje kind mag zijn en niet meteen als een barbie behandeld wordt met nagelakjes en weet ik wat.

stond aan het einde wordt vervolgd ben benieuwd:)vond het wel leuk on naar te kijken.

19. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    @bagheera, ik moet je zeggen dat ik ook altijd had gedacht een meisje te krijgen dus ik was enorm blij toen dat ook zo bleek te zijn, ben ook meer een meisjes moeder dus prijs me erg gelukkig dat we er eentje mogen krijgen. Ik denk dat de meeste mensen wel een lichte voorkeur hebben, gezien de samenstelling van het gezin, of omdat het ze gewoon leuk lijkt. Maar ik kan me niet voorstellen dat mensen in een dip zitten omdatb blijkt dat ze iets anders krijgen dan gehoopt. wat dat betreft had ik dat wel bij barbie enzo willen zien, hoe ze hadden gereageerd als het een jongen was geweest.

@Veronique ja dat vond ik ook zo gek.. volgens mij zeiden ze dat er alleen maar om.. ze kunnen niet gaan verklaren dat ze meteen op bed zijn gegaan, dat zou wat saai zijn misschien.. Hoop ook dat het kindje een beetje normaal wordt opgevoed.. ik ben heel benieuwd!

20. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Dacht precies hetzelfde hoor!

Maar denk dat het schijn was want ja het is niet stoer om te moeten zeggen dat je op je huwelijksnacht niet flink van bil bent gegaan.

Share This Page