ze hadden het er toch ook over dat ze het in de jacuzzi hadden gedaan. Nou die rozenblaadjes op de rand lagen er nog net zo bij als de dag ervoor...knap als je zo van bil bent gegaan. Of ze moeten ze allemaal zelf netjes terug gelegd hebben whahaha
Zal wel grootspraak zijn, omdat er altijd gezegd wordt dat je 'van bil moet gaan' in je huwelijksnachts hihi...
Heb vanmorgen uitzending gemist even gekeken maar oh my... Ik geloof niet helemaal dat het van geheel drankloos feesten komt... Maar een combi van spanning, zwangerschap en een druppie drank. (Hier bedoel ik geen sloten vol mee!) En flink van bil... Denk dat Michael een wilde nacht met zijn hand heeft gehad. En nu de bevalling! Want die wordt tzt ook uitgezonden hoorde ik gisteren! Ben nu al benieuwd hoe ze dat gaat ervaren...
Ben blij voor d'r kind dat het een meisje is! Ennuh ik denk dat wij het vorig jaar goed ingeschat hebben met een klein receptiefeestje, was 28 weken zwanger en had zo'n knalfeest ook niet "overleefd" denk ik. Heb wel geproost met een rood wijntje, sew me. Die wilde nacht neem ik ook wel met een korreltje zout
hun overdrijven volgens mij gewoon....... en zoals ik al las volgens mij een wilde nacht met zichzelf jaah
Ik vind dit heel extreem hoor, en zou dit echt nooit in mijn hoofd halen. Maar als ik eerlijk ben doet dit mij wel pijn: Ook manlief Michael is blij dat hij vader wordt van een dochter. "Want als het een jongen was, dan had ik met een chagrijnige Samantha thuis gezeten!" En ja ik ben eerlijk als ik zeg dat ik mezelf altijd als meisjesmoeder zag, maar op het moment maakt het me geen hol meer uit.
misschien hadden ze wel sex gehad, maar in ieder geval geen hele wilde haha, ze was toch stik beroerd? kom op zeg. het kwam bij iedereen al vaag over. ach ja ben blij dat ze een meisje krijgen. maar inderdaad, niet iedereen heeft een voorkeur! ik zou eigenlijk net zo goed een jongetje willen, lijkt me ook super gaaf en een meisje ook. t maakt me geen ene moer uit, om t zo ff te zeggen hihi.. maar ja, ze wil een klein barbie popje he?!
oh ja wat ik wel heeel erg vond en echt van schrok eigenlijk was dat ze in de vorige aflevering ofzo zei; klote zwangerschap dit dat. ik ben er helemaal niet aan toe. bah
Nadat ze het hotel in kwam om haar trouwjurk uit te doen, ging ze gelijk zakjes snoep, en chips, nootjes en cola achterover slaan. Je zag er letterlijk 'vreten' haha. Daarna bij het trouwfeest ook nog eens aan de chocolade, weet niet of ze ervan heeft gegeten na het likken , en aan de burgers en frieten en wie weet nog meer voor eten allemaal. Die meid heeft zich vol gepropt, om daarna te gaan swingen als een gek. Vind het dus niet vreemd dat ze zich beroerd en misselijk voelde. Betwijfel sterk dat ze heeft gedronken hoor, ze heeft gewoon teveel gesnoept en gegeten, wie zou er dan niet misselijk zijn, en al helemaal als je zwanger bent. Dus ja daar moet je van kotsen, blijkt..... Leuk dat ze een meisje krijgt. En denk dat wel dat het meisje al gauw roze nagellak op krijgt, ze was al zo met het hondje bezig geweest, dus haar dochtertje wordt nu de 'pineut'. Ze begon al gelijk, ik krijg een BARBIE. Dat word nog wat.
Barbie's kersverse echtgenoot Mike van der Plas heeft een taakstraf van 140 uur aan zijn broek hangen. Hij is dinsdag veroordeeld voor het in bezit hebben van een nepwapen en betrokkenheid bij een wietplantage. Barbie en Mike werden vorig jaar opgepakt in het huis van een bekende, waar een hennepplantage werd gevonden. De realityster, die op 1 april haar jawoord gaf aan Van der Plas, ontkende betrokkenheid en werd weer op vrije voeten gesteld. Haar zaak werd geseponeerd. Van der Plas ontkent betrokkenheid bij de wietplantage en noemt het 'belachelijk dat volwassen mensen zitten te discussiëren over een speelgoedpistooltje'. Hij gaat in beroep tegen de uitspraak, vertelt hij aan RTL Boulevard. "We hopen op vrijspraak."